46687 کیلوگرم فراورده خام دامی غیر بهداشتی و غیرمجاز در ایام نوروز معدوم گردید .

کد خبر: ۱۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 07 April 2015

مدیرکل دامپزشکی استان از معدوم سازی 46687 کیلوگرم فراورده خام دامی غیرمجاز و غیربهداشتی در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار تابناک تبریزبه نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی ، دکتر امیرحسین بهداد مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود : طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز از 25/12/93 لغایت 14/1/94 با ساماندهی و تشکیل 64 اکیپ ثابت و سیار در سطح استان و در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر انجام گرفت و بازرسین بهداشتی اداره کل دامپزشکی با 9802 نوبت بازدید از 5557 مرکز عرضه و فروش مواد و فراورده های خام دامی ، کشتارگاهها ، کارگاههای بسته بندی ، رستوران ها مقدار 46687 کیلوگرم مواد و فراورده های خام دامی غیر بهداشتی را کشف و ضبط و نمودند .

بهداد تصریح کرد : بدیهی است کلیه این اقدامات در طول سال و به صورت مستمر با همین قوت ادامه خواهد داشت و وی هدف از این اقدامات را ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت جامعه و نیز تامین امنیت غذایی مردم دانست .

بهداد ادامه داد : ما به مردم اطمینان می دهیم ، این نظارت ها در ایام عادی نیز به صورت مستمر ادامه داشته و با متخلفین بهداشتی برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد .

مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های استاندار محترم ، فرمانداریها ، سازمان جهاد کشاورزی استان ، نیروی انتظامی و بویژه همکاری گسترده مراجع قضایی و دادستان محترم تبریز و شهرستان ها از شهروندان خواست تا فراورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی مراتب را از طریق تلفن 1512 به این اداره اطلاع دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار