همسر شهيد مهدي باكري در ديدار رئيس بسيج مستضعفين:

همه زندگي مهدي باكري اعتقاد به ولايت بود/ آقا مهدي هميشه دنبال فرمايش‌هاي امام بود

خانم مدرس در خصوص اخلاق و منش همسر شهيدش اظهار داشت: او سربازي واقعي براي امام و اسلام بود و تمام حركات و اعمالش اعتقاد به امام بود و تمام كارها و حركت‌هايش را با فرمايش‌هاي امام تنظيم مي‌كرد و در لحظه لحظه حيات، ملاكش ولايت بود. وي «ادب» را علت جذابيت فردي و اجتماع ياران و دوستداران آقا مهدي حول آن شخصيت الهي خواند
کد خبر: ۱۹۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 15 March 2016
همزمان با سي و يكمين سالگرد شهادت مهدي باكري، فرمانده توانمند لشكر 31 عاشورا در 25 اسفندماه 1363، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در منزل اين شهيد حضور يافت.

به گزارش تابناک تبریز ازخبرگزاري بسيج، صفيه مدرس، همسر شهيد باكري در اين ديدار با اشاره به زندگي مشترك كوتاه، اما مفيد خود با شهيد باكري گفت: آقا مهدي معلم و استاد من در زندگي بود. او هميشه دنبال تكليف بود و هيچ‌گاه دنبال پست و مقام نبود و خودش را نديد.  وي افزود: آقا مهدي از زماني كه خودش را شناخت هيچ‌گاه براي خودش كاري نكرد و هميشه دنبال فرمايش‌هاي امام بود و اعتقاد به ولايت، تمام زندگي او را تحت‌الشعاع خود قرار داد.  همسر شهيد باكري با اشاره به مراسم خواستگاري‌اش گفت: مهدي اولين جمله‌اي كه گفت اين بود كه براي من مهم نيست كجا باشم، بلكه بنا به تكليف دنبال آنجايي هستم كه مثمرثمر باشم. 

 

خانم مدرس در خصوص اخلاق و منش همسر شهيدش اظهار داشت: او سربازي واقعي براي امام و اسلام بود و تمام حركات و اعمالش اعتقاد به امام بود و تمام كارها و حركت‌هايش را با فرمايش‌هاي امام تنظيم مي‌كرد و در لحظه لحظه حيات، ملاكش ولايت بود.  وي «ادب» را علت جذابيت فردي و اجتماع ياران و دوستداران آقا مهدي حول آن شخصيت الهي خواند و تأكيد كرد: با اينكه در دوران تحصيلش در دانشگاه، افكار انحرافي توده‌ها و... زياد بود اما چون با روحانيت ارتباط نزديكي داشت و اهل مطالعه بود بنابراين او شاخص شد و بچه‌هاي بسيجي لشكر عاشقش بودند. 

 

همسر شهيد باكري ديگر ويژگي بارز همسرش را حساسيت به بيت‌المال و سخت‌گيري در رعايت اين اموال دانست و گفت: يك‌بار كه خواستم روي كاغذ براي او اين دو كلمه را بنويسم كه «سبزي بخر»، با ناراحتي پشت سرم ظاهر شد و گفت چرا خودكار بيت‌المال را برداشتي. گفتم دو كلمه مي‌خواهم بنويسم اما قاطعانه پاسخ داد: اصلاً. وي ارادت عميق و قلبي به روحانيت را از جمله ويژگي‌هاي شهيد خواند و بيان داشت: مهدي در آن دوران با روحانيت انقلابي، به ويژه مقام معظم رهبري و شهيد مدني ارتباط زيادي داشت و ارتباط با روحانيت را بسيار به ما تأكيد مي‌كرد. 

همسر شهيد باكري در پايان سخنانش خطاب به سردار نقدي گفت: ان‌شاء‌الله سرباز هميشگي ولايت بوده و ايشان را همواره ياري كنيد. 

نام شهيد باكري در قلب جوانان حك شده است
سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين نيز در اين ديدار گرم و صميمي طي سخناني گفت: نام شهيد باكري در قلب‌هاي جوانان حك شده و با اينكه جوانان امروزي، او را نديده‌اند اما عاشق اين اسطوره هستند.  رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: برجسته‌ترين ويژگي اين شهيد كه موجب ماندگاري‌اش شد اخلاص و عمل به تكليف بود.  نقدي به توطئه‌ها و فتنه‌هاي دشمنان اشاره و تأكيد كرد: ماندگاري انقلاب به‌رغم دشمني‌ها به بركت اخلاص شهدا بوده كه افتخار مي‌كنيم حتي ذره‌اي از اصول انقلاب نيز كاسته نشده است.  در پايان اين ديدار، لوح تقدير بسيج به همسر شهيد مهدي باكري تقديم شد.  گفتني است 25 اسفند سالگرد شهادت آقا مهدي باكري فرمانده توانمند لشكر خط شكن 31 عاشورا در عمليات غرور آفرين بدر است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار