شهرداري تبريز به محدوده مرکزي شهر توجه ويژه دارد.

کد خبر: ۱۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 06 April 2015

عضو هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر تبريز توجه شهرداري تبريز به محدوده مرکزي شهر را براي کاهش مشکلات موجود در  اين محدوده،  قابل تحسين دانست .

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ؛ مهندس سعيد محدث گفت: از نمونه هاي اين توجه هات مي توان به بهره برداري از امتداد راسته کوچه در آخر سال گذشته، احداث پارک در ورودي خيابان خاقاني و احداث پارک موقت در خيابان 17 شهريور، تقاطع طالقاني و همچنين توجه به محدوده ارک و طراحي  اولين پايانه اتوبوس راني در راسته کوچه اشاره کرد .

وي افزود: همگي موارد نام برده شده حکايت از توجه شهرداري به محدوده مرکزي شهر دارد که در گذشته مورد بي اعتنايي قرار گرفته بود اما خوشبختانه امروز، اقدامات بي نظيري در اين مورد صورت مي گيرد .

محدث همچنين اظهار اميدواري کرد : در سال جاري عمليات تملک ميدان ساعت با سرعت بيشتري پيگيري شود .

عضو هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر تبريز توجه به عمران، نماسازي و نورپردازي ساختمان هاي مرکزي شهر را نيز با اهميت خواند و متذکر شد: پيش‌بيني اقدامات جذاب در حوزه‌هاي زيباسازي و نورپردازي، جايگاه اجتماعي پروژه‌هاي عمراني را قوت خواهد بخشيد.

وي همچنين با تاکيد بر افزايش پارکينگ در محدوده مرکزي شهر، متذکر شد: احداث پارکينگ‌هاي مجهز، نقش سازنده‌اي در تسهيل ترافيکي شهر و همچنين آرامش خاطر شهروندان خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار