سرمربی تیم فوتبال صبای قم؛

قوانین داوری در دقایق پایانی تغییر کرد

علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از پایان دیدار با تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:‌ وظیفه استیماچ این نیست که با من صحبت کند و من می‌دانم که او به خاطر کسب نتایج ضعیفش در سپاهان تحت فشار است.
کد خبر: ۱۹۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰ 06 March 2016
به گزارش تابناک قم، علی دایی سرمربی تیم صبای قم پس از کسب یک امتیاز در مقابل تیم سپاهان در نشست پس از بازی در ورزشگاه فولادشهر و در جمع خبرنگاران ‌اظهار کرد: بازی را بد شروع کردیم و بر اثر دو اشتباه خودمان گل دریافت کردیم؛ دو گلی که دریافت کردیم بر روی اشتباهات خودمان بود و نه به دلیل کار تیمی حریف.

وی افزود: خیلی زود دو گل دریافت کردیم، اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم که توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

سرمربی صبای قم بیان داشت:‌ اشتباهاتمان تا دقیقه 30 ادامه داشت، اما پس از آن عملکردمان بهتر شد و سپاهان در نیمه دوم و پس از به تساوی کشاندن بازی، فشار زیادی را به ما متحمل کرد که می‌توانستیم در ضدحملات جبران کنیم، اما در این امر ناکام بودیم.

وی خاطرنشان کرد: برای کسب 3 امیتاز به میدان آمده بودیم و از نتیجه راضی نیستم.

دایی در پاسخ به عملکرد تیمش در ادامه لیگ برتر اذعان کرد: هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و نباید پیش‌داوری کرد؛ 8 فینال دیگر در پیش رو داریم که باید پیروز شویم و در پایان نتیجه دست خداست و هر اتفاقی که او بخواهد رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: کار سختی است،‌ اما هر کار سختی هم امکان‌پذیر است.

سرمربی صبای قم در مورد اعتراض به ایگور استیماچ در دقایق پایانی بازی عنوان کرد: وظیفه او نیست که با من صحبت کند و من شرایط او را می‌دانم که استیماچ به خاطر کسب نتایج ضعیف تحت فشار است.

وی افزود: در داوری هم در 15 دقیقه آخر نمی‌دانم قوانین فوتبال چگونه تغییر کرد و چندین و چند اشتباه فاحش را از داور این دیدار شاهد بودیم.

دایی در باره اعتراضاتش به داوری مخصوصا در دقایق پایانی بیان کرد: در آن دقایق فشار زیادی روی من بود و شاید هر کس دیگری هم جای من قرار می‌گرفت، همین عکس‌العمل‌ها را نشان می‌داد.

سرمربی صبای قم در پایان در مورد عملکرد داوری نیز تأکید کرد: من آن چیزی را که دیده‌ام بیان کردم و باید فیلم بازی بررسی شود؛ شاید اتفاقات دیگری در داوری رخ داده باشد که بازیکنان سپاهان به آن معترض باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار