رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آستانه اشرفیه گفت:

شناسایی 95 واحد متخلف در ایام نوروز در آستانه

در اجرای این طرح روزانه هفت نفر از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین مجمع امور صنفی شهرستان در زمینه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی فعالیت داشته اند.
کد خبر: ۱۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 06 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آستانه اشرفیه گفت: در راستای اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز یکهزار و 650 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان صورت گرفته است. 

محمدرضا حامیان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این طرح از پانزدهم اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پانزدهم فروردین سال جدید ادامه داشت، اظهار کرد: در اجرای این طرح روزانه هفت نفر از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین مجمع امور صنفی شهرستان در زمینه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی فعالیت داشته اند. 

وی هدف از اجرای این طرح را کنترل بازار در ایام سال جدید و حمایت از مصرف کنندگان عنوان کرد و یادآور شد: در این طرح واحدهای صنفی ارائه کننده کالا و خدمات چون پوشاک ، میوه ، آجیل، خرازی، مرغ و گوشت مورد بازرسی قرار گرفتند. 

وی با بیان اینکه در این طرح تعداد 95 متخلف صنفی از سوی بازرسان شناسایی شدند، افزود: این واحدهای صنفی متخلف به پرداخت بیش از 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. 

حامیان در ادامه درج نکردن قیمت، گرانفروشی و کم فروشی را از مهمترین موارد تخلف این واحدهای متخلف عنوان و تصریح کرد: همچنین در ایام نوروز امسال تعداد 29 مورد گشت مشترک با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی، تعزیرات، مرکز بهداشت، میراث فرهنگی، دامپزشکی، جهاد کشاورزی در سطح این شهرستان انجام گرفته است. 

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود پنج هزار واحد صنفی در شهرستان آستانه اشرفیه فعالیت دارند، یادآور شد: همچنین همزمان با فرارسیدن سال نو امسال حدود 13 تن سیب و پرتقال و 12 تن گوشت مرغ منجمد در شهرستان جذب و با نرخ مناسب در بین مصرف کنندگان توزیع شده است. 

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار