استفاده از ظرفیت مردم برای راهنمایی زائران نوروزی

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم خواستار استفاده دستگاه های دولتی از ظرفیت مردم قم برای راهنمایی زائران در ایام نوروز شد.
کد خبر: ۱۹۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 01 March 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید رضا طباطبایی در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم با اشاره به منابع محدود دولتی در زمینه اطلاع رسانی افزود: استفاده از ظرفیت شهروندان قمی در این راستا باید بیش از پیش مورد توجه اعضای این کمیته قرار بگیرد.

وی همچنین با اشاره به برنامه های دستگاه های اجرایی و شهرداری قم در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران در ایام نوروز اظهار کرد: این کار باید با هماهنگی و به صورت یکپارچه صورت گیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با اشاره به تبلیغات محیطی شهرداری قم افزود: نهادهای دولتی نیز باید نسبت به اطلاع رسانی به مسافران در حوزه پیرامونی دستگاه متبوع خود اقدام نمایند.

طباطبایی با تاکید بر تدارک نقشه و بروشورهای اطلاع رسانی به زبان های مختلف به خصوص عربی و انگلیسی توسط نهادهای مرتبط خاطرنشان کرد: توزیع این بروشورها در مبادی ورودی شهر قم با کمک شهرداری و هلال احمر باید صورت گیرد.

وی محور همه خدمات به زائران را مباحث فرهنگی عنوان و ابراز امیدواری کرد: شاهد تلاش بیش از پیش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار