معدوم شدن ۵ تن فرآورده دامی در البرز

کد خبر: ۱۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰ 06 April 2015
مدیرکل دامپزشکی استان البرز با بیان اینکه در بازدید اکیپ‌های نظارتی نوروزی حدود ۸ تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف ضبط شد، خاطرنشان کرد: ۵ تن از این فرآوده‌های دامی معدو م شده است.

علی‌اصغر برائی‌نژاد با بیان اینکه در طول ایام تعطیلات نوروزی بیش از 18 اکیپپ نظارتی سیار و فعال در سطح استان البرز مشغول به کار بودند، اظهار داشت: نظارت اکیپ‌های نظارتی و بهداشتی اداره‌کل دامپزشکی البرز از 26 اسفند 93 تا 15 فروردین ماه امسال ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه تعداد 6 اکیپ ثابت و 12 اکیپ نظارتی سیار در این طرح در سطح استان البرز فعالیت داشتند، افزود: در این مدت هزار و 900 مورد بازدید از واحدهای عرضه گوشت، مرغ، ماهی، رستوران‌ها، مطبخ ، کشتارگاه‌ها و واحدهای بسته بندی مرغ و فرواده‌های گوشتی صورت گرفت.

مدیرکل دامپزشکی البرز با تاکید بر اینکه در این مدت حدود 8 تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف ضبط شده است، خاطرنشان کرد: 5 تن از این فرآوده های دامی معدو م شده است.

برائی‌نژاد با بیان اینکه مابقی فرآورده‌های دامی ضبط شده برای تعیین تکلیف و انجام آزمایشات به سردخانه منتقل شدند، تصریح کرد: 18 مورد بازدید مشترک با تعزیرات و بهداشت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دامپزشکی البرز در این مدت عملکرد خوبی را از خود نمایش داده است، اظهار داشت: 145 خودروی حمل فرآورده دامی در این مدت مورد بازدید قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار