وضعیت نامناسب جاده سید دانیال – نئوپان خلخال

وقتی نخاله های ساختمانی در مسیر جاده رها می شوند

به دلیل آژانس های تخلیه نخاله در شهر خلخال و عدم برخورد با متخلفان ، پدیده زشت و غیر قانونی تخلیه نخاله های ساختمانی و زباله ها در برخی جاده های اطراف خلخال همچنان ادامه دارد و این معضل چهره نامناسبی را به این جاده های تحمیل کرده است.
کد خبر: ۱۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 05 April 2015

به دلیل کم توجهی دستگاه های مسئول، کناره های جاده سیددانیال تا نئوپان خلخال انباشته از انواع زباله ها و نخاله های ساختمانی است.

این وضعیت علاوه بر ایجاد مشکلات بهداشتی و زیست محیطی ، چهره زشتی به حریم این جاده داده است.

وقتی نخاله های ساختمانی در مسیر جاده رها می شوند

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از سایت ازناو ، با گذر از جاده سید دانیال، و جاده ای که به مشرف به کارخانه نئوپان است، با انبوهی از زباله های شهری و نخاله های ساختمانی مواجه می شویم.

با اینکه فرماندار شهرستان خلخال در جلسات مختلف بر لزوم پاکسازی و جمع آوری نخاله های ساختمانی از این مسیر تاکید کرده است اما همچنان دور از چشم مسئولان نخاله های ساختمانی در کنار دست رودخانه و جاده سید دانیال ریخته می شود و این وضعیت موجب تاسف و تاثر رهگذران شده است.

در انتهای این جاده زیارتگاه و امامزاده سید دانیال(ع) خانقاه سادات قرار داد که بی گمان روزانه تردد فراوانی از شهر خلخال و شهرهای تابعه به این مسیر انجام می شود که این زباله ها و نخاله در چشم گردشگران جلوه نامناسبی دارد.

به دلیل آژانس های تخلیه نخاله در شهر خلخال و عدم برخورد با متخلفان ، پدیده زشت و غیر قانونی تخلیه نخاله های ساختمانی و زباله ها در جاده های اطراف خلخال همچنان ادامه دارد.

وقتی نخاله های ساختمانی در مسیر جاده رها می شوند


وقتی نخاله های ساختمانی در مسیر جاده رها می شوند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار