رویکرد پلیس باید حفظ حقوق شهروندی و صیانت از کارکنان باشد

کد خبر: ۱۸۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 24 February 2016


فرمانده انتظامی استان البرز گفت: رویکرد پلیس باید حفظ حقوق شهروندی و صیانت از کارکنان باشد.

بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: پلیس در جامعه ما وظیفه سنگین و نقش بسیار حساسی بر عهده دارد و عملکرد آن بر تمامی اقشار جامعه تاثیر‌گذار است.

وی افزود: کارکنان پلیس باید نسبت به مراعات موارد صیانتی دقت و توجه زیادی به خرج دهند تعالی رفتار سازمانی و صیانت دو وجه مهم از وجوه خدمت در پلیس است که فرماندهان باید در حسن انجام و بهبود آنها نظارت کامل داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: امروز عملکرد و وجهه پلیس به گونه‌ای است که اقدامات و راهبردهایش توسط دشمنان رصد می‌شود بنابراین باید روز به روز نیروی انتظامی مقتدرتر و با آمادگی بیشتر بتواند امنیت مردم و جامعه را تامین سازد.

وی با اشاره به صحت عمل کارکنان پلیس امنیت شهرستان فردیس و رد رشوه 200 میلیون ریالی در راستای رسیدگی به پرونده جعل اسناد و زمین‌خواری گفت: این ماموران با اتکا به الطاف الهی از هرگونه لغزشی ایمن ماندند و با این اقدام خود ثابت کردند که با وجود تمام وسوسه‌ها و پیشنهادات سودجویانه محرمان می‌توان پاک و صادقانه خدمت کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی به یک مجموعه انقلابی و اسلامی تبدیل شده و افرادی مومن و متعهد و سالم وظیفه امنیت جامعه را بر عهده دارند.

کامرانی صالح با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اسفندماه شرکت آگاهانه همراه با بصیرت آحاد جامعه را مهم خواند و افزود: دشمن به اهمیت مجلس خبرگان و اهمیت ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی پی برده و برای ضربه زدن به آن نیرنگ‌ها و نقشه‌ها دارد که قطعا آگاهی و هوشیاری بیشتر آحاد جامعه را می‌طلبد.

وی اظهار کرد: کارکنان انتظامی پلیس استان البرز با برنامه‌ریزی و توان کامل برای تامین امنیت انتخابات هفتم اسفندماه حضور حداکثری خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار