26شعبه ثابت رای مردم ملکشاهی راجمع آوری می کند

فرماندار ملکشاهی گفت: 26 شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند پیش بینی شده و 510 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی نیز کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۸۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 23 February 2016

فرماندار ملکشاهی گفت: 26 شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند پیش بینی شده و 510 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی نیز کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده و همه چیز برای خلق حماسه ای به یاد ماندنی با مشارکت حداکثری مردم آماده است.
موسوی تاکید کرد: مجریان وظیفه دارند انتخابات را به درستی و به نحو مطلوب برگزار کنند و با رعایت اصل بی طرفی و توجه به تاکیدهای مقام معظم رهبری که فرمودند رای مردم حق الناس است، برای انتخابات پرشور و سالم با مشارکت حداکثری تلاش کنند.
وی یادآور شد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای تثبیت اقتدار کشور مهم است زیرا از یک سو موجب افزایش اعتبار بین المللی می شود و نشان می دهد با وجود گذشت 37 سال از عمر نظام، مردم هنوز به آرمان های آن پایبند هستند و از جهت دیگر موجب ثبات امنیت در کشور و تقویت انسجام ملی خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملکشاهی با اشاره به اهمیت انتخابات در ایران اسلامی گفت: بر اساس اصل 6 قانون اساس در جمهوری اسلامی ایران امور کشور باید به اتکای بر آرای عمومی اداره شود و از راه انتخابات، ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای مجلس خبرگان رهبری و اعضای شوراهای اسلامی انتخاب شوند.
وی بر اهتمام جدی همه عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی انتخابات در این شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور، بدون دغدغه و در امنیت و آرامش کامل تاکید کرد و افزود: مجموع دست اندرکاران باید با همدلی و همزبانیبرای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات تلاش کنند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود./ف

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار