تشکیل قرارگاه امام علی (ع) برای تامین امنیت انتخابات کرمانشاه

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد که برای تامین امنیت انتخابات قرارگاه امام علی (ع) در مجموعه نیروی انتظامی استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۸۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 21 February 2016
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد که برای تامین امنیت انتخابات قرارگاه امام علی (ع) در مجموعه نیروی انتظامی استان تشکیل شده است.

سردار سرتیپ دوم منوچهر امان الهی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: تمامی رده های پلیس استان کرمانشاه و ادارات مرتبطی که برای تامین امنیت وظیفه دارند در این قرارگاه عضو هستند.

وی انتخابات پیش رو را با اهمیت ارزیابی کرد و توضیح داد: برای برقراری امنیت قبل، حین و پس از انتخابات در استان کرمانشاه برنامه ریزی و هماهنگی لازم با سازمان ها و دستگاه هایی که در این حوزه وظایفی دارند انجام شده است.

این مقام ارشد نظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تاکنون مشکل امنیتی در زمینه انتخابات نداشته ایم، گفت: برای برقراری امنیت عمومی قبل از انتخابات پیش بینی های لازم انجام شده است.

امان الهی افزود: تاکنون جلسات متعددی با نامزدها و ستادهای تبلیغاتی در زمینه تبلیغات و تجمعات تشکیل شده و پلیس راهور استان نیز پیش بینی های لازم را برای کنترل ترافیک پیش و حین انتخابات کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: پس از آغاز فعالیت های انتخاباتی نامزدها تخلفات محدودی در چاپ بنرها و پوسترها مشاهده و با هماهنگی فرمانداری ها مشکلات برطرف شد.

هشت هزار نفر امنیت انتخابات را تامین می کنند

براساس اعلام سردار امان الهی هشت هزار نفر از پرسنل سپاه و نیروی انتظامی تامین امنیت صندوق های رای را بر عهده دارند.

وی توضیح داد: یک هزار و 514 صندوق رای در استان کرمانشاه داریم که هر کدام از آنها حداقل توسط سه مامور پشتیبانی می شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به توافقی که در سطح کشور برای همکاری سپاه و نیروی انتظامی در تامین امنیت صندوق های رای انجام شده گفت: سپاه و بسیج امنیت حدود 40درصد از صندوق های رای استان کرمانشاه را برعهده دارند.

امان الهی با تاکید بر اینکه مشکلی در امنیت انتخابات نخواهیم داشت، عنوان کرد: از تمامی ظرفیت های خود برای تامین امنیت انتخابات استفاده خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: به حمدالله تاکنون در داخل کشور مشکلی در روند انتخابات پیش نیامده است.

امان الهی افزود: این طبیعی است که دشمنان همچون گذشته از بیرون کشور در حال برنامه ریزی برای لطمه زدن به انتخابات باشند اما تاکنون دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی اقدامات لازم را برای مقابله با آنها انجام داده اند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم در هوشیاری کامل هستند و اجازه خدشه دار شدن امنیت انتخابات را نمی دهند از نامزدها خواست که برای تامین امنیت تلاش کنند.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای یک میلیون و 507 هزار نفر واجد شرایط رای است که هفتم اسفند ماه برای انتخاب هشت نماینده مجلس شورای اسلامی و2 نماینده مجلس خبرگان رهبری، پای صندوق های رای می روند.

برای برگزاری این انتخابات در استان، افزون بر سه هزار و 500 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار