معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران

۶۰۸۶ صندوق رای برای انتخابات در مازندران درنظر گرفته شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: شش هزار و ۸۶ صندوق رأی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان در نظر گرفته‌شده است.
کد خبر: ۱۷۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 06 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی بابیان اینکه سه هزار و ۴۳ شعب اخذ رأی در استان داریم افزود: دو برابر شعبات و حوزه‌ها، صندوق‌های رأی برای دو انتخابات در نظر گرفته‌شده است.

یونسی با اعلام تقسیم انتخابات به ۲۵ مرحله اعلام کرد: از ۲۵ مرحله انتخابات، ۲۳ مرحله به شکل الکترونیک برگزار می شود و دو مرحله دستی است که تاکنون برای برگزاری الکترونیک این دو مرحله چیزی ابلاغ نشد و یقیناً همچون گذشته این دو مرحله دستی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی استاندار مازندران از به‌کارگیری ۱۰ هزار نفردرحوزه امنیت انتخابات خبر داد و عنوان کرد: قریب ۱۰ هزار نفر از عزیزان در حوزه امنیت و حفاظت از مراکز اخذ رأی به‌کارگیری می‌شوند و ۵۰ هزار نیروی انسانی در حوزه‌های اجرایی آماده خدمت هستند.

یونسی با دعوت از مردم مازندران برای شرکت در انتخابات ابراز امیدواری کرد: مردم همیشه درصحنه مازندران به‌مثابه همه انتخابات گذشته در این آزمون بسیار حساس و مهم با حضور شکوهمندانه خود دست رد بر سینه دشمنان اسلام و انقلاب خواهند زد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار