85 درصد اموال غیرمنقول دستگاههای اجرایی یزد مستند سازی شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: در سال جاری 85 درصد اموال غیرمنقول دستگاههای اجرایی این استان مستندسازی شده است.
کد خبر: ۱۷۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 04 February 2016

به گزارش تابناک یزد،علی نمازی افزود: هم اکنون 192 سند دستگاههای اجرایی استان یزد در مخزن نگهداری می شود و 119 برگ سند مالکیت تک برگی نیز برای اموال استان صادر شده است.

وی اظهار کرد: برای سه هزار و 110 قلم از اموال منقول بین دستگاههای اجرایی ، برای 3 مورد فروش اموال منقول و برای یک مورد کمیسیون ماده 10اموال دولتی مجوز صادر شده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تصریح کرد: اموال 99 درصد دستگاههای اجرایی بجز دو دستگاه جهاد کشاورزی و استانداری وصول شده است .
نمازی درباره عملکرد مجموعه اموال دولتی و اوراق بهادار استان نیز گفت: این اداره در سالجاری 51 جلسه کمیسیون ماده 2 و صدور 70 مجوز خرید ، 21 مجوز افزایش آمار ، 60 مجوز فروش ، بازدید از 9 دستگاه اجرایی به منظور ساماندهی وضعیت اموال دولتی و برگزاری چهار جلسه هیات تعیین کارشناسان رسمی استان را داشته است.
این مسئول درباره اوراق بهادار با اشاره به دریافت و تحویل این اوراق در استان اظهار کرد: 33 میلیارد و 300 میلیون و 700 هزار ریال اوراق بهادار در مدت 10 ماه امسال دریافت شده و 28 میلیارد و 936 میلیون و 736 هزار و 500 ریال اوراق به دستگاههای اجرایی استان تحویل شده است.
وی یادآور شد: اداره اموال دولتی استان بازدیدهای پیوسته و دوره ای از دستگاهها و ارائه گزارش های مقایسه ای از عملکرد دستگاههای اجرایی استان در خصوص اموال دولتی به منظور آگاهی و استفاده دستگاههای نظارتی در دستور کارهای آینده خود داردکه امیدواریم در اجرای آنها موفق شود.
هم اکنون 300 هزار قلم اموال دولتی در دستگاههای اجرایی کشور با تشکیل بانک اطلاعات اموال شناسایی و ثبت شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار