افتتاح 13 طرح دریایی و بندری هرمزگان

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره برداری 13 طرح بندری و دریایی با اعتبار بیش از هزار و 300 میلیارد ریال تا پایان دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 03 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ابراهیم ایدنی گفت: طرح احداث تاسیسات زیربنایی بندر خلیج فارس، مرکز خدمات تعمیرگاهی و شستشوی کانتینر، سیستم اعلام حریق انبارهای بندر شهید رجایی و تعمیرات اساسی جاده های داخلی این بندر به همراه بهره برداری از یک فروند شناور طنابگیر از جمله طرح های عمرانی و فنی آماده افتتاح و بهره برداری در بزرگترین بندر تجاری کشور است.
 
وی افزود: همزمان با سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعمیرات اساسی اسکله های شناور و ساخت مرکز آزمون های دریانوردی در بندرشهید باهنر، تکمیل زیرساخت های خدمات مسافری در بندر شهید حقانی و ایجاد پنجره واحد تجاری، گیت ورودی و تعمیرات اساسی شبکه برق در بندرلنگه از جمله طرح هایی است که در بنادر تابعه به بهره برداری می رسد.
 
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، لایروبی بندر سیریک، نصب ۲۵ دستگاه دوربین مداربسته در بنادر، دیوار کشی محدوده بندر جاسک، تعمیرات اساسی سه فروند اسکله فلزی شناور در بنادر شهید ذاکری و مدکندالوی قشم را به عنوان بخش دیگری از پروژه فنی و عمرانی بنادر تابعه در این استان اعلام کرد.

ایدنی گفت:عمده منابع مالی این طرح ها از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و بخشی دیگر نیز از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار