اعلام برنامه های دهه فجر در استان قم

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم برنامه های مهم استانداری را در ایام الله دهه فجر سال جاری تشریح کرد.
کد خبر: ۱۷۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹ 02 February 2016
به گزارش تابناک قم، سید رضا علیزاده طباطبایی در نشست خبری به مناسبت ایام دهه فجر در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: 12 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده است که امروز با حضور استاندار، زنگ انقلاب در یکی از مدرسه های استان نواخته شد و استاندار در مراسم حرم مطهر و بیت حضرت امام راحل(ره) به این مناسبت شرکت کرد و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه ها می باشد. 

وی خاطرنشان کرد: 13 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است که با سفر استاندار به بخش جعفرآباد و دیدار با مردم این منطقه همراه خواهد بود. 

وی گفت: 14 بهمن؛ انقلاب اسلامی، نهضت علمی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی نام نهاده شده است و سه همایش بزرگ در استان با عنوان فرهنگ جهادی از سوی سازمان جهاد کشاورزی، همایش تجلیل از نخبگان، سرآمدان و مستعدان توسط استانداری و بنیاد نخبگان استان و همایش کارگران از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این روز برگزار می شود. 

طباطبایی خاطرنشان کرد: 15 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نامگذاری شده است که همگام با سراسر کشور آیین غبارروبی مزار شهیدان با حضور استاندار و مسئولان و نیز حضور استاندار در مسجدهای سطح شهر پیگیری می شود. 

وی گفت: روز جمعه مصادف با 16 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی، عدالت خواهی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است که حضور یکی از اعضای هیات دولت به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مقدس قم را داریم و معاونان استاندار و فرماندار نیز در بخش ها و پردیسان به عنوان سخنران پیش از خطبه ها سخنرانی می کنند. 

وی گفت: روز 17 بهمن نیز با عنوان انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان، سبک زندگی ایرانی اسلامی نام نهاده شده است و دو همایش از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در این روز برگزار می شود و مشاور وزیر کشور در امور بانوان به استان قم سفر می کند و شب 17 بهمن ماه جاری نیز استاندار در مراسمی در مسجد فاطمه الزهرا(س) منطقه پردیسان شرکت خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: در روز 18 بهمن نیز افتتاح چند طرح صنعتی را در استان قم خواهیم داشت. 

وی با بیان اینکه 19 بهمن نیز به عنوان انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، امنیت همه جانبه، اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی نامگذاری شده است، گفت: در این روز نیز یک برنامه مشترک با نیروهای مسلح استان قم برگزار می شود. 

وی اظهار کرد: روز 21 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، دشمن شناسی و استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن نامگذاری شده است و استاندار به شهر قنوات سفر می کند و ضمن دیدار با مردم این منطقه چند طرح نیز در این بخش به بهره برداری می رسد. 

طباطبایی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه مصادف با 22 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که همگی در راهپیمایی دشمن شکن روز 22 بهمن شرکت خواهیم کرد. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار