بهره‌برداری از۶۱۲پروژه در دهه فجر درهرمزگان

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، خدمت به مردم را پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر، از ۶۱۲ پروژه در هرمزگان بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۱۷۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 01 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری در یازدهمین نشست شورای اداری استان هرمزگان، مردمی و ارزشی بودن انقلاب را عامل تداوم ان دانست و اظهارداشت: انقلاب اسلامی بر پایه نظام مردم سالاری دینی شکل گرفته و به طور مستقیم یا غیر مستقیم، انتخاب همه مسئولان نظام با رای مردم صورت می‌گیرد.
 
وی بیان‌داشت: مسئولان فراموش نکنند که نظرخواهی و فداکاری مردم در این مسئولیت‌ها قرار دارند.
 
استاندار هرمزگان با تاکید بر برگزاری مراسمات دهه فجر به صورت مردمی تصریح‌کرد: برنامه‌های دهه فجر نباید تنها دولتی باشد، این برنامه‌ها باید مردمی و با هدف آشنایی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار شود.
 
نماینده عالی دولت در هرمزگان، خدمت به مردم را پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی را بر پایه دانست و گفت: هرکس بخواهد به صورت حزبی و جناحی و گروهی افراد نالایق را بر افراد لایق ترجیح دهد به راه امام و شهدا خیانت کرده است و این موارد در نظام اسلامی جایگاهی ندارد.
 
جادری، با تاکید بر اینکه تشخیص مردم در همه امور به ویژه در انتخابات همواره دقیق بوده است تصریح کرد: مسئولان در راستای جلب رضایت و اعتماد مردم تلاش کنند.
 
جادری، انجام مسئولیت‌ها با روش درست و برنامه ریزی صحیح از جمله خواسته های مردم از مسئولان عنوان کرد و گفت: باید در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جوانان نسبت ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل تلاش کنیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح 612 پروژه در استان هرمزگان در ایام دهه فجر خبرداد و بیان داشت: این پروژه ها با اعتباری قریب به 2 هزار میلیارد تومان در استان به بهره برداری می‌رسد.
 
استاندار هرمزگان تاکید کرد: هرچه نظام در داخل مستحکم تر باشد توطئه دشمنان علیه ایران اسلامی راه به جایی نمی برد.
 
جادری در ادامه، با بیان اینکه کسانی که حاکمیت اسلام، نظام و رهبری و همچنین قانون اساسی را قبول دارد در همه زمینه ها حق فعالیت دارد.
 
نماینده عالی دولت ذر استان هرمزگان، حضور و مشارکت مردم و احزاب و گروه ها و سلامت و امنیت انتخابات از نیازهای ضروری امروز کشور دانست که در صورت نبود آنها، کشور دچار مشکل می‌شود.
 
وی ابرازداشت: دشمن به هر بهانه ای به دنبال زیر سوال بردن نظام جمهوری اسلامی ایران است بنابراین مسئولان و ملت فهیم ایران نباید این فرصت را به دشمنان بدهند.
 
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود، سفر مدیران استان به کشور عمان را برای هرمزگان مفید ارزیابی‌کرد و از عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری با هدف صادرات محصولات و تولیدات استان خبرداد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار