دولت به توانایی‌های ملت اعتمادکند

امام جمعه جورقان گفت: دولت به توانایی‌های ملت در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام همدلی و همزبانی نامگذاری کرده‌اند، یقین داشته و امور را به مردم بسپارد.
کد خبر: ۱۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰ 28 March 2015
امام جمعه جورقان گفت: دولت به توانایی‌های ملت در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام همدلی و همزبانی نامگذاری کرده‌اند، یقین داشته و امور را به مردم بسپارد.

به گزارش فارس؛  سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر در محل حسینیه امام خمینی (ره) همدان اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان دیدبانی توانا نیازهای هر سال را تشخیص می‌دهند و سال را متناسب با آن نامگذاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» وظایفی را برای دولت و ملت در بر خواهد داشت که باید به نحو احسن اجرا شود، افزود: دولت باید به توانایی‌های ملت یقین داشته باشد و کارها را به مردم بسپارد و زمانی که ملت به صحنه بیاید، موفقیت نیز حاصل خواهد شد.

سخنران پیش از خطبه‌های این هفته همدان با بیان اینکه حضور مردم در اصل انقلاب، دفاع مقدس و رفع فتنه فتنه‌گران در اتفاقات سال 88 باعث پیروزی شده است، تصریح کرد: ملت باید مسئولان را از خودشان و خدمتگزار خود بدانند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) را به خوبی برگزار کردند، ادامه داد: دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها حضور یافتند و این نشان می‌دهد که هیچ موقعیتی نمی‌تواند ملت ایران را از عرض ارادت به اهل بیت (ع) باز دارد.

بهرامی با بیان اینکه مسلمانان به دلیل اتفاقاتی که در کشورهای اسلامی رخ داده غمگین هستند، خاطرنشان کرد: آل‌ سعود به یمن حمله نظامی کرد و هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که دست به کشتار کودکان و زنان و افراد غیرمسلح بزند.

وی با تأکید بر اینکه ما راه حل نظامی برای یمن را تصور نمی‌کردیم، گفت: خود ملت‌ها می‌توانند مشکلات داخلی را برطرف کنند اما رژیم آل سعود، آمریکا و چند کشور دیگر با همدستی یکدیگر به یمن حمله کردند.

امام جمعه شهر جورقان با بیان اینکه برای تحول در حال باید ابتدا قلب را متحول کرد، اظهار داشت: قرآن برای زندگی مردم نازل شده و برنامه زندگی منسجمی برای رسیدن به سعادت ارائه داده است.

وی تأکید کرد: اگر امروز مسلمانان آرامش روحی ندارند به خاطر انس نگرفتن با قرآن و بیگانه بودن با این کتاب الهی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار