بی مهری به جلسات شورای فرهنگ عمومی

کد خبر: ۱۷۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 28 January 2016
امام جمعه چرام گفت: انتخابات باید پرشور برگزار شود و لازمه آن این است که فضای انتخاباتی به نحو مطلوب فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری در نشست شورای فرهنگ عمومی با اشاره به نگرانی مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی، اظهار کرد: امروز هجمه دشمن بر بحث فرهنگی و سیاسی است و مقام معظم رهبری هم نفوذ را در این دو مقوله دانستند، بنابراین می‌طلبد در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشیم چرا که این دو مهمتر از مقوله اقتصادی و امنیتی هستند.

امام جمعه چرام با اشاره به جلسات شورای فرهنگ عمومی و با بیان اینکه این جلسات با بی‌مهری و بی‌اقبالی مواجه می‌شود، بر نظم برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تاکید کرد و عنوان داشت: با برگزاری این نشست‌ها و ارائه راهکار می‌توان در برابر بسیاری از مشکلات جبهه‌گیری کرد.

وی همچنین به مقوله انتخابات اشاره داشت و با متذکر شدن این مطلب که در آستانه دو انتخابات سرنوشت‌ساز قرار داریم، خاطرنشان کرد: انتخابات باید پرشور برگزار شود و لازمه آن این است که فضای انتخاباتی به نحو مطلوب فراهم شود.

طزری با بیان اینکه زمان تبلیغات در چارچوب قانون تعیین شده است، تصریح کرد: ما نقش دعوت حداکثری مردم در انتخابات را بر عهده داریم، بنابراین باید از مردم بخواهیم که حضور پررنگ خود را در انتخابات نشان دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام با تاکید بر این مطلب که انتخابات باید در کمال آرامش، امنیت و سلامت برگزار شود، ابراز کرد: هرگونه حرکت و تصمیمی که سبب کمرنگ شدن انتخابات شود، به ضرر نظام جمهوری اسلامی است.

طزری، ادامه داد: حق‌الناسی که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، یک وجهه آن مربوط به انتخاب افراد صالح است ولی وجهه دیگر آن دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات است، بنابراین همه ما وظیفه داریم در جهت تقویت و نشاط انتخاباتی تلاش کنیم.

وی، تصریح کرد: همانطور که پذیرش داوطلب صالح حق‌الناس است، رد کردن داوطلب ناصالح نیز حق‌الناس است.

خطیب جمعه چرام با متذکر شدن این مطلب که مملکت قانون دارد و تاکنون هیچ تغییری نکرده است، عنوان داشت: تا زمانی به این قانون عمل کردیم بدون دغدغه و مشکل بوده و در سایه امنیت انتخابات را برگزار کرده‌ایم که این خود یک امتیاز است.

وی، افزود: سیستم انتخاباتی نظام ما به گونه‌ای است که نمی‌توان تقلب کرد و این یک برگ برنده برای ما است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار