مقابل شهرداری بندرعباس تنها به دنبال پیروزی و سه امتیاز هستیم

سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به دیدار حساس این تیم مقابل شهرداری بندرعباس گفت: در این دیدار تنها به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز مسابقه هستیم.
کد خبر: ۱۶۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 17 January 2016
سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به دیدار حساس این تیم مقابل شهرداری بندرعباس گفت: در این دیدار تنها به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز مسابقه هستیم.

بهنام سراج روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دیدار برابر شهرداری بندرعباس که هم اکنون صدرنشین گروه نیز هست یکی از سخت ترین دیدارهای این فصل تیم بعثت است و مطمئنا گرفتن سه امتیاز این دیدار کار بسیار سختی خواهد بود.

وی افزود: با این وجود تیم بعثت فقط برای پیروزی پا به این مسابقه می گذارد و هدفی هم جز کسب سه امتیاز خانگی برای صعود به رده دوم و نزدیک شدن به صدر جدول نداریم.

سراج خاطرنشان کرد: در طول چند روز اخیر تمرینات بانشاطی برگزار شد و خوشبختانه بازیکنان تیم با روحیه ای بسیار عالی به دیدار برابر صدرنشین گروه فکر می کنند.

سرمربی بعثت کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری بندرعباس ازسرمربی و بازیکنان خوبی بهره می برد و جایگاه فعلی آنان در جدول نیز موید همین مطلب است، گفت: من به کار شاگردانم ایمان دارم و با توجه به توانمندی هایی که در آنان می بینم به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنم.

وی گفت: میزبانی ما در این مسابقه و برخورداری از حمایت پرشور تماشاگران می تواند برگ برنده ما در دیدار برابر شهرداری باشد و امیدوارم هواداران فهیم مثل بازی های گذشته با حضور پرشور در استادیوم زمینه پیروزی ما را فراهم کنند.

سراج گفت: پیروزی در دیدار برابر شهرداری از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است و اگر موفق به شکست دادن این تیم شویم قطعا گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات برداشته ایم.

در پایان هفته دوازدهم، تیم های شهرداری بندرعباس و بعثت کرمانشاه به ترتیب با 29 و 24 امتیاز در رده های اول و سوم گروه اول رقابت های فوتبال دسته دوم قرار گرفته اند.

دیدار تیم های بعثت و شهرداری از ساعت 14 روز سه شنبه 29 دی در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار