فرهنگ سازی و آموزش در ورزش از قهرمانی برای فدراسیون مهمتر است

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرهنگ سازی درست و آموزش در ورزش را از مهمترین اولویت های کاری این فدراسیون برشمرد و گفت: توجه به این نکات از کسب عنوان قهرمانی نیز برای ما مهم تر است.
کد خبر: ۱۶۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 14 January 2016
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرهنگ سازی درست و آموزش در ورزش را از مهمترین اولویت های کاری این فدراسیون برشمرد و گفت: توجه به این نکات از کسب عنوان قهرمانی نیز برای ما مهم تر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر پورعلی فر روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: فدراسیون از مجموعه هیئت های استانی و روسا و اعضای مجامع نیز انتظار دارد تا به این بعد از مساله نیز توجه کرده و علاوه بر تلاش برای کسب عنوان در بعد اخلاق و فرهنگ نیز کوشا باشند.

وی همچنین با تبریک به شیروانی بخاطر انتخاب به عنوان رئیس جدید هیات پرورش اندام کرمانشاه، گفت: از امروز کار این هیات در کرمانشاه از نو آغاز می شود و برای موفق شدن تمامی اعضای مجمع و متولیان ورزش استان باید دست به دست هم داده و زمینه موفقیت این رشته پرطرفدار را فراهم کنند.

پورعلی فر گفت: بدون شک هم افزایی، همراهی و همفکری اعضای مجمع می تواند کارها را پیش برده و زمینه ای فراهم کند تا آنچه که مطلوب و خواست دلسوزان رشته بدنسازی و پرورش اندام است تحقق یابد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام موفقیت هر فرد در مجموعه این فدراسیون را موفقیت کل مجموعه عنوان و خاطرنشان کرد: برعکس این موضوع نیز صادق است پس چه خوب است که با اتحاد و همدلی زمینه پیشرفت و توسعه این رشته را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه رئیس جدید هیئت بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه باید برنامه ای مدون و قابل انجام ارائه کند، افزود: استفاده از نیروهای کارآمد و توجه به استعدادهای استان از دیگر انتظاراتی است که از شیروانی می رود.

پورعلی فر در پایان خواستار توجه به هیات های شهرستانی و استفاده از نظریات و تجربیات پیشکسوتان این رشته در استان کرمانشاه نیز شد.

حسین شیروانی در مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه با کسب 10 رای به مدت چهار سال رئیس جدید این هیات شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار