سینما غدیر قصرشیرین آغاز بکار کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین از آغاز فعالیت سینما غدیر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 09 January 2016
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین از آغاز فعالیت سینما غدیر این شهرستان خبر داد.

بهنام نوربخش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نخستین سینما بعد از جنگ تحمیلی در این شهرستان است که به پخش فیلم های روز کشور برای مخاطبان و علاقه مندان در شهر قصرشیرین می پردازد.

وی اظهار کرد: سینما غدیر با تمامی امکانات و تجهیزات ویژه یک سینما هر شب از ساعت 18 تا 20 برای مخاطبان به اکران فیلم های روز کشور می پردازد که استقبال شهروندان با گذشت چند روز از آغاز فعالیت این سینما بسیار خوب بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه قصرشیرین یک شهرستان مرزی و فاقد یک خانه سینما بود این نیاز حس می شد تا بتوانیم با آغاز بکار سینما در این شهرستان برای ارتقای فرهنگ مردم اقدام اساسی صورت گیرد که با پیگیری های لازم توانستیم مجوز راه اندازی آن را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه دریافت کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین بیان کرد: استقبال جوانان و خانواده ها از این مکان فرهنگی بسیار بالاست و هم اکنون شهروندان با پرداخت کمترین بها می توانند برای دیدن فیلم هایی که هر شب از سینماهای کشور اکران و پخش می شود به سرسرای غدیر این شهرستان مراجعه کنند.

نوربخش این حرکت ارزشمند را گامی برای ارتقای سطح فرهنگ مردم براساس تاکید رهبر معظم انقلاب با توجه به جایگاه ارزشمند سینما و همچنین ایجاد شرایطی برای سینما دوستان برای دیدن فیلم های روز کشور، ایجاد اشتغال برای دو نفر و درآمدزایی برای این شرکت سینمایی که به اکران فلیم ها می پردازد بیان کرد.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد که در مدت جنگ تحمیلی بیش از دو سال به اشغال نیروهای بعثی درآمد و زمان قبل از جنگ از نعمت سینما برخوردار بود که با آغاز جنگ و تخریب کامل شهر تاکنون به مدت 35 سال بود که فاقد سینما بود.

با راه اندازی این سینما تعداد سینماهای فعال استان کرمانشاه به سه سینما افزایش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار