قدرت وام‌دهی در استان پایین است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایین بودن منابع بانکی از عوامل موانع تولید در این استان است.
کد خبر: ۱۵۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 08 January 2016
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایین بودن منابع بانکی از عوامل موانع تولید در این استان است.

سید موسی خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران درباره تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل رکود اقتصادی، اظهار داشت: متأسفانه منابع بانکی و تسهیلات بانکی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات ما در کهگیلویه و بویراحمد این بوده که حجم سپرده در این استان متأسفانه کم بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه قدرت وام دهی در این استان پایین بوده و این مشکلاتی را برای برای بخش تولید در این استان ایجاد کرده است.

خادمی خاطرنشان کرد: کمیته رفع موانع تولید با هدف رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی مرتب در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که در کمیته رفع موانع تولید در کهگیلویه و بویراحمد دنبال می‌شود تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح این استان بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش می‌کنیم که واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و غیرفعال و تعطیل شده در این استان حمایت و به چرخه تولید بازگردند.

خادمی به نقش واحدهای تولیدی در رونق اقتصاد در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی می‌تواند سبب رونق اقتصاد و اشتغال در این استان شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار