اعلام زمان برگزاری هفته پایانی مسابقات شطرنج

رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: دور نهم و هفته پایانی مسابقات شطرنج تیمی ادارات، باشگاه‌ها و دسته‌های برتر استان همدان در خانه شطرنج استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 07 January 2016

رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: دور نهم و هفته پایانی مسابقات شطرنج تیمی ادارات، باشگاه‌ها و دسته‌های برتر استان همدان در خانه شطرنج استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر،احمدعلی بابایی با اشاره به مسابقات شطرنج قهرمانی باشگاه‌های استان همدان اظهار داشت: دور نهم و هفته پایانی مسابقات شطرنج تیمی ادارات، باشگاه‌ها و دسته‌های برتر استان همدان، روز جمعه ۱۸ دی‌ماه در خانه شطرنج استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین مراسم اختتامیه این مسابقات روز جمعه هفته آینده ۲۵ دی‌ماه با حضور تعدادی از مسئولان استان و همچنین استاد احسان قائم‌مقامی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار خواهد شد و از سه تیم برتر مسابقات و همچنین از قهرمانان میزهای شش‌گانه، تقدیر به عمل می‌آید.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به برنامه دور پایانی مسابقات شطرنج قهرمانی باشگاه‌های همدان گفت: در بازی‌های حساس این دور تیم رده دومی سازمان صنعت معدن تجارت با پیشکسوتان هگمتانه و تیم رده سومی تالار وحدت با ملایر C روبرو می‌شوند.

بابایی عنوان کرد: همچنین پزشکی قانونی «قهرمان مسابقات» نیز با ملایر A دیدار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی باشگاه‌های همدان اظهار داشت: امسال این مسابقات با حضور ۱۸ تیم و ۱۰۸ شطرنج‌باز به داوری هادی حیدریان و جواد زارعی و نیلوفر حیدریان و پگاه مهذب در خانه شطرنج استان همدان برگزارشده است.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان افزود: ۳ تیم از این ۱۸ تیم را بانوان شطرنج‌باز استان همدان تشکیل داده‌اند.

بابایی بابیان اینکه امسال تعداد تیم‌ها از ۳۴ تیم به ۱۸ تیم کاهش‌یافته است، گفت: امسال برای برگزاری این مسابقات تبلیغاتی انجام نشد و تنها دلیل آن نیز کمبود فضا برای برگزاری این مسابقات بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار