مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:

همایش های جشن ازدواج پنج هزار نفری در تبریز و یکهزار نفری در شهرستان های تا پایان سالج برگزار می شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: حضور فعالانه و پرشور جوانان در عرصه مهم انتخابات نیازمند بسترسازی و فراهم آوردن امکانات لازم است.
کد خبر: ۱۵۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 04 January 2016
حسن استوارآذر در نشست ستاد سامان‌دهی امور جوانان استان، افزود: انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یکی از رویدادهای مهم و تاثیرگذار جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و بین المللی است که باید تمام آحاد جامعه خود را برای حضور باشکوه در این میدان و امتحان بزرگ آماده کنند.
وی با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار حضور جوانان در این عرصه مهم سیاسی و اجتماعی، اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان استان باید برنامه های مناسب و کارآمدی را در این راستا تهیه و تدوین کند.
استوارآذر با تاکید بر ضرورت توجه به کیفیت جلسات این ستاد، از تمامی دستگاه ها و ارگان های ذیربط خواست تا با هماهنگی کامل با ستاد برنامه های مطلوب در راستای محورهای 17 گانه تهیه و تنظیم کنند.
وی، توجه به موضوع اوقات فراغت، تهاجم فرهنگی، مساله ازدواج و طلاق، رفاه اجتماعی و ورزش و نشاط اجتماعی را از جمله محورها و رویکردهای مهم ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان کرد.
استوارآذر از برگزاری همایش های جشن ازدواج پنج هزار نفری در تبریز و یکهزار نفری در شهرستان های آذربایجان شرقی تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: باید دستگاه های مختلف اجرایی و فرمانداری ها در این زمینه مشارکت مناسبی داشته باشند.
وی با بیان این که اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان دبیرخانه ستاد سامان دهی امور جوانان تاکنون کارنامه ای درخشان و مفید از خود به جای گذاشته و جلسات منظمی را برگزار می کند، افزود: این نظم و ترتیب باید در شهرستان ها نیز تداوم داشته باشد و حداقل هر دو ماه یکبار جلسات مزبور تشکیل شود.
مدیرکل ورزش و جوانان و دبیر ستاد سامان‌دهی امور جوانان آذربایجان شرقی نیز در این نشست با بیان این که این ستاد در راستای منویات مقام رهبری و سیاست های دولت در جهت کاهش مسایل و مشکلات حوزه جوانان تلاش می کند، گفت: برگزاری 43 جلسه ستاد در استان نمونه ای از این حساسیت ها می باشد.
محمد شروین اسبقیان اظهار کرد: دبیرخانه ستاد نیز در جهت تحقق سیاست های مدیریت استان هر آنچه در توان دارد برای تهیه و تدوین برنامه های محوری انجام می دهد.
در این نشست گزارش های مرکز بهداشت ، دادگستری و بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی پیرامون برنامه های سلامت جوانان، کاهش طلاق و برنامه های ازدواج ارایه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار