امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه‌های اصفهان و ایلام

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی بین دانشگاه اصفهان و دانشگاه ایلام و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام به امضاء رسید.
کد خبر: ۱۵۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 27 December 2015
تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی بین دانشگاه اصفهان و دانشگاه ایلام و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام به امضاء رسید.

 به گزارش تابناک ایلام ؛تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی بین دانشگاه اصفهان و دانشگاه ایلام و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام به امضاء رسید.

در این تفاهم‌نامه بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ارتباط دانشگاه‌ها و مراکز علمی به‌عنوان کانون‌های کسب دانایی و خودکفایی با همدیگر و با دستگاه‌های اجرایی بیش‌ از پیش ضرورت یافته و مورد تأکید قرار گرفته است.

در مفاد این تفاهم‌نامه آمده است: بی‌تردید انجام پژوهش‌های کاربردی درباره‌ مسائل چالش‌برانگیزِ جامعه و رفع مشکلات صنایع و سازمان‌ها در متن چنین ارتباطی به شکلی کارآمدتر و مؤثرتر فراهم می‌شود و بدین ترتیب مأموریت دانشگاه در پاسخگویی به مهم‌ترین ضرورت‌های زمانه با استفاده از مشارکت دانشمندان، پژوهشگران و مراکز علمی و صنعتی، موجبات ارتقای توان علمی و تحقیقاتی کشور را فراهم می‌آورد.

مفاد این تفاهم‌نامه در خصوص همکاری‌های پژوهشی و آموزشی دو دانشگاه و سازمان، نحوه اجرای تفاهم‌نامه و مدت تفاهم‌نامه که 3 سال است مورد تأیید طرفین قرار گرفته شده است./م


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار