بدهی59میلیاردی مشترکان بهاری به برق

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار گفت: مطالبه مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بهار از مشترکان برق 59 میلیارد ریال است.
کد خبر: ۱۴۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 17 December 2015

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار گفت: مطالبه مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بهار از مشترکان برق 59 میلیارد ریال است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان امیر مظاهری افزود: مطالبه شرکت برق بهار از بخش خانگی 22 میلیارد ریال، بخش عمومی(اداره ها) 722 میلیون ریال ، بخش کشاورزی 10میلیارد، بخش صنعتی 11میلیارد ریال، سایر مصارف هفت میلیارد ریال و بقیه نیز در تعرفه آزاد است.

وی با بیان اینکه مشترکان برق شهرستان بهار به برق شهری، روستایی و دیماندی (30کیلووات بیشتر) تقسیم بندی می شوند افزود: تعداد کل مشترکان برق شهری 21 هزار و 925 انشعاب، مشترکان برق روستایی 20 هزار و 940 انشعاب و مشترکان برق دیماندی دو هزار و 309 انشعاب دارند.

وی درباره فروش انشعاب و نصب کنتور در سال جاری گفت: به صورت مجزا در شهرستان بهار 387 مورد، لالجین 141 مورد و صالح آباد 100 مورد فروش انشعاب و نصب کنتور داشته ایم.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار بیشترین مصرف برق در هفت ماه گذشته در این شهرستان را مربوط به بخش کشاورزی دانست و افزود: میزان مصرف برق در بخش خانگی 23.8 درصد، کشاورزی 46.4 درصد، صنعتی 24 درصد، عمومی 3 درصد و سایر مصارف نیز 2.85 درصد بوده است.

مظاهری با اشاره به روند افزایشی مصرف برق در سطح شهرستان گفت: در این راستا با اجرای طرح کاهش تلفات و پیک بار برق اقدام خوبی برای کنترل آن صورت گرفته است.

وی ادامه داد: 15 هزار و 639 اصله پایه بتونی و چوبی فشار متوسط در این شهرستان وجود دارد که هیچ کدام در محل نامناسب قرار ندارند و آسیب زا نیستند.

مظاهری تعداد کل پست های این شهرستان را یک هزار و 824 مورد عنوان کرد و گفت: یک هزار و 819 مورد از این پست ها هوایی و 23 مورد زمینی است.

وی در خصوص وضعیت برق رسانی به مساکن مهر نیز گفت: انشعاب برق به این مساکن از ابتدا تا پایان طرح 790 مورد بوده که در سال جاری هیچ موردی وجود نداشته است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار انشعاب غیرمجاز را در این شهرستان 77 مورد عنوان کرد و افزود: همچنین در سال جاری 77 مورد تبدیل انشعاب غیرمجاز به مجاز صورت گرفته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار