تیم‌داری آملی‌ها در لیگ دسته یک فوتسال بانوان

رئیس هیئت فوتبال آمل با اعلام تیم‌داری بانوان این شهرستان در لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، گفت: با انجام مرحله قرعه‌کشی تیم‌های حاضر در مسابقات رقبای خود را شناختند.
کد خبر: ۱۴۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 16 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، مرتضی طباطبایی در شهرستان آمل، اظهار کرد: بانوان ورزشکار آملی در رشته فوتسال تلاش زیادی دارند و هم‌پای مردان فوتبالیست در لیگ‌های حرفه‌ای تیم‌داری می‌کنند.

وی افزود: تیم فوتسال آمل طی سال‌های گذشته در لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور حاضر بوده و توانسته سهمیه خود را در این دوره از مسابقات حفظ کند.

رئیس هیئت فوتبال آمل با اشاره به میزبانی بانوان آملی طی سال‌های گذشته از رقابت‌های دور گروهی و برگزاری دیدارها در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص)، تصریح کرد: بانوان آملی امسال نیز می‌خواهند نماینده شایسته‌ای برای فوتسال بانوان مازندران باشند.

این مسئول با اعلام اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات تیم فوتسال بانوان آمل عدم حمایت بخش خصوصی و داشتن اسپانسر است، اظهار کرد: تمرینات آماده‌سازی بازیکنان با حضور فوتسالیست‌های بومی و غیربومی آغاز شده است.

طباطبایی با اشاره به برگزاری آیین قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون فوتبال، بیان کرد: در این دوره از مسابقات 20 تیم شرکت داشته و نمایندگان استان‌ها در پنج گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به هم‌گروهی آمل با تیم‌های قدرتمند در این دوره از مسابقات، تصریح کرد: تیم‌های اندیمشک، اسفراین، چالوس و آمل با یکدیگر در یک گروه دیدار می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال آمل با اشاره به اینکه پس از مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم راهی مرحله حذفی می‌شوند، گفت: امیدواریم در فصل جدید لیگ دسته یک بتوانیم با درخشش بانوان آملی نماینده شایسته‌ای برای مازندران باشیم.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار