فراخوان نخستین جایزه ملی داستان کوتاه در گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: فراخوان نخستین جایزه ملی داستان کوتاه در این شهرستان اعلام شد.
کد خبر: ۱۴۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 14 December 2015
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: فراخوان نخستین جایزه ملی داستان کوتاه در این شهرستان اعلام شد.
به گزارش تسنیم،امیر حسین نوروزی اظهار داشت: نخستین جایزه ملی داستان کوتاه با عنوان «سقلاتون» امسال در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این جایزه ملی داستان کوتاه، خاطرنشان کرد: جایزه ملی داستان کوتاه روزهای ۲۵ تا ۲۶ اسفندماه امسال در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه این جایزه ملی ادبی از سوی این اداره برگزار می‌شود، افزود: موضوع این جایزه ملی در دو بخش آزاد و بومی «اقلیمی» است.

نوروزی با اشاره به اینکه نویسندگان و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در محیط word به آدرس الکترونیکی dastanegachsaran1@gmail.com تا ۲۰ بهمن‌ماه ارسال کنند، عنوان کرد: مهلت ارسال آثار تمدید نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هر نویسنده آزاد است در هر بخش یک تا دو داستان کوتاه ارسال کند، اظهار داشت: مشخصات کامل نویسنده و نام اثر به صورت جداگانه در صفحه نخست هر اثر نوشته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به جوایز نخستین جایزه ملی داستان کوتاه در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در بخش موضوع آزاد، جایزه مقام نخست لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون ریال است.

نوروزی افزود: جایزه مقام دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال و جایزه مقام سوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۸ میلیون ریال است.

وی گفت: در بخش بومی «اقلیمی» جایزه مقام نخست لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، جایزه مقام دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال و جایزه مقام سوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۸ میلیون ریال است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران با اشاره به اینکه داوران نهایی این جایزه ملی ادبی ابوتراب خسروی، محمد جواد جزینی و حسن بهرامی هستند، عنوان کرد: برگزاری این جایزه ملی در سطح کشور در سال ۹۴ یک جشنواره خاص است.

نوروزی با اشاره به اینکه هزینه رفت و برگشت و اسکان به عهده دبیرخانه جایزه ملی داستان کوتاه در گچساران است، افزود: کارگاه نقد و بررسی آثار برگزیده در حاشیه جشنواره نیز برپا می‌شود.

نوروزی تصریح کرد: به کارگیری ظرفیت‌های بومی و استفاده از آن در ادبیات معاصر از اهداف برگزاری این جایزه ملی ادبی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار