25 اکیپ راهداری در طرح زمستانی البرز فعال شد

کد خبر: ۱۴۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 14 December 2015

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: در طرح زمستانی امسال 25 اکیپ راهداری در استان البرز فعال شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ ابوالفضل باقرنیا ظهر امروز در مراسم اجرای مانور تیم‌های امدادی که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز شد اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با فعال کردن 25 اکیپ راهداری اقدامات و خدمات خود را در فصل زمستان به مردم ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این راستا 210 نفر از راهداران در قالب 25 اکیپ راهداری در طرح زمستانه امسال فعال شده‌اند که گامی مهمی در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی البرز خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: این تیم‌ها با حضور در محورهای مواصلاتی استان البرز و حضور فعال در جاده‌ها خدمات لازم را به مردم ارائه خواهند کرد.

باقرنیا با بیان اینکه در کنار راهداران، نیروهای پلیس‌راه، راهور و انتظامی نیز در این طرح شرکت دارند افزود: در اجرای طرح زمستانی 102 دستگاه وسیله نقلیه سبک، نیمه‌سنگین و سنگین به کار گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه 8 دستگاه از این خودروها امسال خریداری شده است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مردم در محورهای مواصلاتی استان از جمله دپوی نمک و شن اندیشیده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ادامه داد: با توجه به اینکه استان البرز در فصل پاییز نیز سه دوره بارش برف را نیز تجربه کرد لذا در این بارش‌ها نیز بیش از 2دو تن شن و ماسه در راه‌های این استان استفاده شده است.

باقرنیا در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت استان البرز و معین بودن این استان اظهار کرد: در این راستا با توجه به اینکه استان البرز معین استان قزوین تعیین شده است لذا در بارندگی‌ها تیم‌های امدادی به این استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 10 راهدارخانه ثابت و سه راهدارخانه سیار در استان البرز فعال هستند، خاطرنشان کرد: فعال بودن این راهدارخانه‌ها نیز در توسعه خدمات‌رسانی به مردم مهم است.

طرح زمستانی استان البرز از امروز آغاز و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار