تابناک کهگیلویه وبویراحمد

آیا شیعیان قالتاق ترین مردم زمان هستند؟

مردم شهر چرام با پای پیاده مسافت چندکیلومتری شهر را تا مرقد امامزاده بی بی رشیده خواهر امام رضا طی کرده و همزمان به عزاداری پرداختند.
کد خبر: ۱۴۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 12 December 2015
صبح امروز مراسم عزاداری امام هشتم شیعیان در جوار امامزاده بی بی رشیده خاتون خواهر آن امام شهید برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مردم شهر چرام با پای پیاده مسافت چندکیلومتری شهر را تا مرقد امامزاده بی بی رشیده خواهر امام رضا طی کرده و همزمان به عزاداری پرداختند.
در این مراسم ضمن عزاداری حجه الاسلام درخشنده در سخنانی به موضوعات مربوط به وضعیت جامعه اسلامی پرداختند.
وی با اشاره به حدیث پیامبرکه فرمود:«حفظ دین در آخر زمان مانند نگه داشتن آتش در دست است،شخصیت های بزرگ در نزد آنها حیله گر و اشخاص حیله گر در نزد آن ها مومن ترین است»افزود: قوی ترین موجود روی زمین پهلوانان نیستند،بلکه خانم های بدحجاب هستند که امر خدا را قبول ندارند و از خدا نمی ترسند.خانم بدحجاب کاری می کند که ازدواج خانم باحجاب را عقب می اندازد.آدم متاهل زن و بچه اش از چشمش می افتد.مانع تعجیل ظهور امام زمان می شود.
وی ادامه داد: قلدرترین موجودات روی زمین خانم های بدحجاب هستند،وقتی آنها را دیدید تحسین کنید:ای نترسها،خوش بحالتان ای نترس از عذاب خدا!
وی در ادامه به روایتی از شهید مطهری پرداخت که :مدعی ترین موجودات روی زمین شیعیان هستند،دروغ می گویند،تهمت می زنند،رشوه می گیرند،نزول ،پارتی بازی و همه کار انجام می دهند،بعد می آیند توی مجلس روضه امام حسین گریه می کنند و می گویند همه چیز تمام  است.اسمشون را تو شیعه ثبت می کنند می گه تموم شد.
حجه الاسلام درخشنده افزود:یک حرفی زده جرات نمی کنم بگویم!شهید مطهری می گوید:قالتاقترین مردم زمان شیعیان هستند،مدعی ترین مردم زمان شیعه هستند.همه کاری می کنند.زنانشان بدحجاب ترین زنان مسلمان است.خمس و زکات نمی دهند،بعد می گویند شیعه هستیم. یک محرم می آیند سینه می زنند بعد می گویند تمام.
وی افزود:تا خدا نخواهد پیغمبر و امام زمان هیچ کاری برای ما انجام نمی دهند.خدا را رها کرده ایم مدعی امام حسین هستیم مگر نه اینکه امام حسین فرمود:شفاعت ما به کسی که نماز را مورد خفت قرار می دهد نمی رسد. حال هر چه می خواهی روضه بخوان وسینه بزن.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار