رئیس اتاق اصناف مشهد:

نان در مشهد گران نمی شود

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: افزایش قیمت نان یارانه‌ای در مشهد نخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۴۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 08 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمود بنانژاد در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با زمزمه‌های افزایش قیمت نرخ نان در مشهد اظهار کرد: نان به دو صورت یارانه‌ای و آزاد در بازار عرضه می‌شود که افزایش قیمت نان آزاد در اختیار نانوایان قرار دارد چون آرد خود را با قیمت آزاد خریداری می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: نانوایی‌های آزادپز می‌توانند با استفاده از آرد مرغوب‌تر و افزایش کیفیت قیمت نان خود را افزایش دهند، البته یک سری نظارت‌های وزنی انجام می‌شود تا بیشتر از نرخ‌های موجود افزایش قیمت نان آزادپز را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در ارتباط با افزایش قیمت نان یارانه‌ای نیز مصوبه دولت لازم است مانند دفعه گذشته که مطابق مصوبه دولت 30 درصد قیمت نان افزایش یافت و اینکه صحبت‌هایی مبنی بر افزایش قیمت نان مطرح شده شایعه بوده و به هیچ‌وجه افزایش قیمت نان یارانه‌ای نداریم.

بنانژاد همچنین در ارتباط با وضعیت بازار مشهد در دهه پایانی ماه صفر و حضور زائران در این شهر اظهار کرد: متأسفانه دهه پایانی ماه صفر هم نتوانسته به بازار مشهد رونق بخشد و مشکلات رکود هنوز در بازار حاکم است که باید بگویم که در مجموع وضعیت کسب و کار در مشهد مناسب نیست چون رکود توان خرید مردم را گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار