ثبت بیشترین زلزله کشور در هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع آگاهی مردم در مواجه با بلایای طبیعی، گفت: سال گذشته هرمزگان بیشترین آمار زلزله ثبت شده در کشور را داشته که این مساله اهمیت مساله آگاهی مردم در مواجه با این گونه بلایا را دوچندان می کند.
کد خبر: ۱۴۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 06 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا صفا روز یکشنبه اظهار داشت: براساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه پارسیان ساعت یک و 24دقیقه و زلزله بخش جناح بستک ساعت یک و 9 دقیقه بامداد امروز پانزدهم آذرماه اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آگاهی مردم در مواجه با بلایای طبیعی، گفت: سال گذشته هرمزگان بیشترین آمار زلزله ثبت شده در کشور را داشته که این مساله اهمیت مساله آگاهی مردم در مواجه با این گونه بلایا را دوچندان می کند.

صفا تصریح کرد: استان هرمزگان با توجه به موقعیت جغرافیایی آن ،در معرض سیل ،زلزله و طوفان قرار دارد که برای مقابله با این بلاهای طبیعی و کاهش تلفات احتمالی ،باید دارای برنامه مدون بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و اتخاذ تمهیدات لازم، همواره آمادگی لازم در هرمزگان برای رویارویی با هر گونه وضعیت بحرانی احتمالی وجود دارد.

شهرستان پارسیان با 40 هزار نفر جمعیت در 400 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده و شهرستان بستک نیز در 220 کیلومتری غرب مرکز این استان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار