یاسین پیشرو تیم قابل احترام لیگ برتر/طعم شیرین یک انتخاب درست

یاسین پیشرو به عنوان یک تیم میانه جدول در فرصت باقی مانده تا پایان فصل به دنبال تبدیل شدن به تیمی سازمان یافته‌تر است و به نظر می‌رسد شرایط این تیم نسبت به هفته‌های گذشته و به خصوص نیم فصل، شرایط بهتری است.
کد خبر: ۱۳۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 25 November 2015
به گزارش تابناک قم، تساوی خارج از خانه یاسین پیشرو در هفته هجدهم لیگ بر‌تر فوتسال در تبریز برابر دبیری یک روی بد و یک روی خوش برای یاسین پیشرو داشت.

روی نازیبای این بازی برای یاسین پیشرو از دست دادن پیروزی در فاصله ۱۷ ثانیه مانده به پایان مسابقه بود که سبب شد یاسین پیشرو بازی برده را بار دیگر از دست بدهد.

آنها هفته پیش هم در قم در حالی که ثانیه شمار بازی کمتر از یک دقیقه تا پایان بازی را نشان می‌داد گل تساوی را از فرش آرای مشهد دریافت کردند و به راحتی ۲ امتیاز را از دست دادند.

کسب یک امتیاز از مصاف با تیمی که مدعی قهرمانی است آن هم در خانه حریف به هیچ وجه نمی‌تواند نتیجه بازی باشد گرچه وقتی بازی را برده باشید و در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را با تساوی عوض کنید حال خوشی نخواهید داشت.
روی خوش بازی با دبیری اما، نمایش فوق العاده محمد وزیرزاده خرید نیم فصل یاسین پیشرو و نیز بازی خوب علیرضا وفایی بود.

علیرضا وفایی که به تازگی از سوی مدیران باشگاه یاسین پیشرو بخشیده شده است هفته گذشته بازگشتش به میادین را با یک هت تریک جانانه برابر فرش آرای مشهد جشن گرفت و این هفته نیز در تبریز گرچه گلزنی نکرد اما بازی قابل قبولی ارائه داد.

به نظر می‌رسد فرآیند رفت و برگشت علیرضا وفایی از روزی که از یاسین پیشرو اخراج شد تا روی که دوباره به میادین بازگشت سبب رشد فنی این بازیکن شده است.

وفایی که در نیم فصل نخست بازده فنی قابل توجهی نداشت هم در بازی با فرش آرا ستاره میدان بود و هم در بازی با دبیری تبریز توانست به تیمش کمک کند.

مورد خوشحال کننده دیگر یاسین پیشرو که باز هم حاصل یک انتخاب یا تصمیم درست است درخشش روزافزون محمد وزیرزاده است.

این بازیکن شیرازی، باتجربه و بااخلاق که در نیم فصل با صلاحدید سید مهدی غیاثی به ترکیب یاسین پیشرو اضافه شد این روز‌ها با گل‌ها و درخشش خود پاسخ محکمی به همه منتقدانی می‌دهد که وی را بازیکنی تاریخ مصرف گذشته و مسن می‌دانستند.

وزیرزاده این روز‌ها به اندازه یک جوان اما با کوله باری از تجربه بار زیادی از روی دوش یاسین پیشرو بر می‌دارد و یک امتیاز دشواری که یاسین پیشرو از تبریز به دست آورد را مدیون این بازیکن است.

این بازیکن در تمامی مسابقاتی که در نیم فصل دوم برای یاسین پیشرو انجام داده یا گل زده یا نقش مهمی در کار تاکتیکی تیمش ایفا کرده است و اشتباه فردی وی در بازی با تاسیسات دریایی تنها نقطه تاریک حضوری در مسابقات اخیر بوده که البته وزیرزاده با گلزنی به تاسیسات در‌‌‌ همان مسابقه، اشتباهش را جبران کرد.

وی بهترین گزینه‌ای بود که یاسین پیشرو می‌توانست در نیم فصل جذب کند و درخشش وی حاصل تصمیم درست برای جذب وی بود و به نظر می‌رسد درخشش اخیر وی، آغاز موفقیت‌های وی در تیم جدیدش و نیز شروعی بر پروژه بزرگ یاسینی هاست که برای فصل آینده در نظر گرفته شده است.

حضور بازیکنان جدید و باکیفیت به عنوان یک قانون کلی در هر تیم سبب افزایش فضای رقابت بین اعضای تیم می‌شود و این امر در یاسین پیشرو کاملا ملموس و حس شدنی است.

ارتباط نزدیک و موثر بین مدیران باشگاه و بازیکنان و صمیمیت در عین اقتدار در یاسین پیشرو در تزریق انگیزه به این تیم نقش داشته است و آنچه امروز از یاسین پیشرو می‌بینیم بذری است که برای روزهای روشن‌تر کاشته شده است.

تیمی که تیم‌تر از گذشته است
 
در اینکه یاسین پیشرو از نظر نیروی انسانی در مضیقه است شکی وجود ندارد و همین مسئله دست سید مهدی غیاثی را بر روی نیمکت یاسین پیشرو بسته است با این حال حضور محمد وزیر‌زاده، بازگشت علیرضا وفایی به روزهای خوب و شرایط آرمانی سعید قاسمی و ناصر اطمینان مرهمی بر زخم‌های این تیم است.

یاسین پیشرو به عنوان یک تیم میانه جدول در فرصت باقی مانده تا پایان فصل به دنبال تبدیل شدن به تیمی سازمان یافته‌تر است و به نظر می‌رسد شرایط این تیم نسبت به هفته‌های گذشته و به خصوص نیم فصل شرایط بهتری است.

آن‌ها در بازی با تاسیسات دریایی با وجود عدم حضور علیرضا وفایی و مسلم اولادقباد مستحق شکست نبودند و با سربلندی میدان را ترک کردند و در بازی با فرش آرا نیز اسیر اشتباهاتی در آخرین لحظات شدند.

تیمی که در تبریز دبیری را متوقف می‌کند و در تهران، تاسیسات دریایی را تا سرحد شکست می‌برد شاید تیمی در قواره تلاش برای قهرمانی نباشد اما برای تمام لیگ تیمی محترم است.

آن‌ها در هفته‌های باقیمانده به دنبال کاهش فاصله با رتبه پنجم جد. ول هستند گرچه شاید برای هواداران و اهالی فوتسال قم چندان مهم نباشد که یاسین دقیقا در چه رتبه‌ای قرار گیرد.

آنچه یاسین پیشرو تاکنون به آن دست یافته فازغ از امتیازات کسب شده و حضور در رده ششم، القای تفکرات جدیدی از سوی مدیران این باشگاه است که نماینده فوتسال قم در حال عادت کردن به آن است.

به نظر می‌رسد یاسین پیشرو از در اختیار گرفتن نماینده فوتسال قم پس از آغاز فصل بیش از آنکه متضرر شده باشد سود کرده است زیرا فرصت اعمال تغییر در شیوه نگرش به تیمداری و اصول حرفه‌ای نزد بازیکنان و کادر فنی را ایجاد کرده است.

یاسین پیشروی ۹۵ بدون شک تیمی حرفه‌ای‌تر و باشخصیت‌تر خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار