معاونت غذا و داروی ایلام:

ایجاد سه انبار دپوی دارو در شهر مرزی مهران

با شرکت‌های پخش دارو تفاهم صورت گرفته که در شهر مرزی مهران دپوی دارو صورت گیرد که در این راستا سه انبار دپوی دارو ایجاد شده و به اندازه کافی دارو و ملزومات ذخیره شده است.
کد خبر: ۱۳۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 24 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با حمایت‌های معاون وزیر و ریاست سازمان غذا و دارو در استان هیچ گونه کمبود دارویی نداریم و اقدامات لازم اندیشیده شده است تا هیچگونه مشکل دارویی نداشته باشیم.

دکتر نصرالله نقدی، گفت: با توجه به نزدیک بودن اربعین حسینی و عبور زائران از مرز مهران، این معاونت اقداماتی را برای رفاه حال زائران انجام داده است.

وی گفت: با حمایت‌های معاون وزیر و ریاست سازمان غذا و دارو، در استان هیچ گونه کمبود دارویی نداریم و اقدامات لازم اندیشیده شده است تا هیچگونه مشکل دارویی نداشته باشیم. بازدیدی هم از مرز مهران داشتم و معاونت غذا و دارو با تمام توان در جهت تامین دارو و ملزومات در شهر مرزی مهران با همکاری شرکت‌های دارویی جهت خدمت رسانی به زوار اقدام کرده است.

معاون غذا و دارو ایلام در ادامه خاطر نشان کرد: با شرکت‌های پخش دارو تفاهم صورت گرفته که در شهر مرزی مهران دپوی دارو صورت گیرد که در این راستا سه انبار دپوی دارو ایجاد شده و به اندازه کافی دارو و ملزومات ذخیره شده است. جلساتی را با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز داشته‌ایم که معاونت غذا و دارو با تمام توان در کنار سایر معاونت‌های دانشگاه در درمانگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام اقدام به ارایه خدمات دارویی کرده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی اظهار کرد: در خصوص تجهیزات بیمارستانی نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و امیدواریم اقداماتی که انجام شده زائران هیچ مشکلی در حوزه سلامت خود نداشته باشند. بازیدهایی را نیز از انبار دارو و آشپزخانه سیار انجام می‌دهیم که این بازدیدها هر روز صورت می‌گیرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پایان گفت: از اول آذر ماه تا 10 روز پس از اربعین، با ایجاد کشیک منظم از پرسنل دارویی معاونت غذا و دارو، خدمت به زوار ادامه دارد./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار