تلاش دبیری ومس برای رسیدن به صدر

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی امروز برگزار خواهد شد که شاهد برگزاری 2 مسابقه از نمایندگان استان خواهیم بود. اما در بازی های امروز تیم های مس و دبیری به دنبال کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول هستند.
کد خبر: ۱۳۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 24 November 2015
به گزارش تابناک تبریز،هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی امروز برگزار خواهد شد که شاهد برگزاری  2 مسابقه از نمایندگان استان خواهیم بود. اما در بازی های امروز تیم های  مس و دبیری به دنبال کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول هستند.

مقاومت-مس؛ مقاومت مانع صدرنشینی مس می شود؟

دو تیمی که از لحاظ مالی شرایطی بسیار متفاوت دارند، در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که نیم فصل دوم را نسبتا خوب آغاز کرده اند. البرزی ها با کسب ۹ امتیاز و سونگونی ها با کسب ۷ امتیاز از ۴ بازی درحالی به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان افضل می توانند با کسب پیروزی در این دیدار و با توجه به استراحت تاسیسات، به صدر جدول برسند اما نباید از میزبان جوان و جنگنده خود غافل شوند زیرا مقاومت در نتایجش ثابت کرده تیمی غیرقابل پیش بینی است.

دبیری-یاسین پیشرو؛ دبیری به دنبال پیروزی و رسیدن به صدر

کسب هفت پیروزی متوالی تیم دبیری را از میانه های جدول به یکقدمی صدر رسانده و این هفته حتی می توانند به صدر جدول صعود کنند. شاگردان اصغری مقدم در هفت دیدار گذشته بسیار مقتدر ظاهر شده اند و به تیمی رحم نکرده اند اما خوب می دانند یاسین پیشرو تیمی سختکوش است و شکست دادن آنها کار راحتی نیست. قمی ها نیز به دنبال پیروزی در این دیدار خواهند بود تا شرایط خود را بهبود بخشند.خانه فوتسال


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار