پارک 2500 متری کوهستان آماده شد

کد خبر: ۱۳۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 17 November 2015

شهردار منطقه 11 شهرداری کرج از اتمام عملیات احداث پارک محله کوهستان با مساحت 2 هزار و 500 مترمربع در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، ‌مهدی فاطمی گفت: در راستای به‌روزرسانی امکانات شهری و ارائه خدمات به شهروندان، پارک محله کوهستان واقع در حدفاصل شهرک جهان‌نما و کلاک بالا منطقه 11 شهرداری کرج آماده بهره‌برداری شد.

شهردار منطقه 11 شهرداری کرج گفت: این پروژه در ادامه پروژه‌های واحد فضای سبز منطقه با تلاش و همت نیروهای امانی و امکانات موجود انجام شد و برای استفاده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

فاطمی افزود: برای احداث پارک 2 هزار و 500 مترمربعی کوهستان، 115 کامیون نخاله‌برداری و خاک‌ریزی صورت گرفت و با توجه به شیب موجود در اکثر نقاط پروژه 300 متر جدول کاری با تسطیح رگلاژ مقدماتی انجام شد.

وی در ادامه به نصب 12 عدد نیمکت و هشت سطل زباله در پارک مذکور اشاره کرد و ادامه داد: 150 متر پله و دیوار سنگی برای رفع اختلاف سطح موجود و 300 متر مربع بتن‌ریزی برای ایجاد معبر در محوطه پارک اجرایی شده است.

این مسئول در خصوص اجرای سیستم روشنایی در این پارک گفت: اسلیو گذاری به طول 250 متر و کارگذاشتن لوله‌های پلی اتیلن 25 و 63 و نصب تابلو برق برای نصب 13 عدد پایه چراغ روشنایی هم به انجام رسید.

وی همچنین از نصب ست تندرستی در پارک کوهستان به منظور بهره‌گیری شهروندان برای ورزش و سلامتی خبر داد و خاطرنشان کرد: زمین بازی کودکان به متراژ 120 مترمربع با ست کامل وسایل بازی شامل تاب، سرسره و غیره مورد استفاده کودکان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار