تشریح برنامه‌های هفته پژوهش در البرز

کد خبر: ۱۲۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹ 11 November 2015

مدیرکل روابط عمومی استانداری به تشریح اهم اقدامات و مأموریت‌های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته پژوهش استان البرز پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، قباد نعمتی امروز(19آبان)، در اولین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته پژوهش استان البرز گفت: دستگاه‌های عضو این کمیته باید زمینه برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته پژوهش در سطح استان را فراهم کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز با اشاره به اهمیت و جایگاه استانی هفته پژوهش و فناوری خاطرنشان کرد: باید اطلاع‌رسانی فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های ضروری ستاد هفته پژوهش و فناوری در زمان‌بندی مشخص شده انجام شود.

وی نقش این کمیته را در فضاسازی هفته پژوهش و افزایش مشارکت عموم مردم و پژوهشگران و فناوران مورد توجه قرار داد وگفت: حضور فعال مردم و نخبگان در برنامه‌های هفته پژوهش به ویژه نمایشگاه اختصاصی این هفته، می‌تواند زمینه رشد اقتصادی کشور بر پایه علوم و فناوری را محقق سازد.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان انعکاس خبری برنامه‌های هفته پژوهش را از دیگر وظایف این کمیته برشمرد و یادآورشد: هماهنگی‌های لازم با صدا و سیما و رسانه‌های ارتباط جمعی استان برای انعکاس گسترده و شایسته برنامه‌های این هفته صورت خواهد پذیرفت.

نعمتی اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره کل روابط عمومی استانداری به عنوان مسئول کمیته اطلاعرسانی و تبلیغات هفته پژوهش تعیین شده است سعی کردیم در این فاصله زمانی که تا زمان برگزاری برنامههای این هفته باقی مانده جلساتی برای اطلاعرسانی بهتر و هماهنگی بیشتر با اعضای ستاد داشته باشیم.

وی افزود: این جلسات با هدف این بوده که روابط عمومی استانداری با دقت نظر بیشتری و با نوآوری و تبلیغات متفاوتتر در این هفته ورود پیدا کند.

نعمتی گفت: با بررسی و برنامهریزی و تلاش، باید کارها و برنامهها شتاب بیشتری به خود بگیرد تا به شرایط موفقتری دست یابیم.

وی خطاب به معاونان برنامه ریزی فرمانداران تابعه استان به عنوان عضو این ستاد گفت: فرمانداری‌ها بایستی با تبلیغات از طریق سایت‌ها، بنر، پیامک، بروشور، دعوت نامه و سربرگ نامه‌های اداری در جهت اطلاع رسانی هر چه بیشتر برنامه‌های این هفته اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار