هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشو

تساوی با ارزش نگين اشتران‌كوه ازنادر برابر شهرداري سيرجان

از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور دیدار دو تیم اشترانکوه ازنا و شهرداری سیرجان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۱۲۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵ 07 November 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک  از ازنا، از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور ظهر امروز تیم‌های نگین اشترانکوه ازنا و شهرداری سیرجان در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان ازنا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نماینده فوتبال بانوان لرستان در این دیدار در شرایطی که زیر بارش شدید باران برگزار شد، توانست مقابل تیم صدرنشین این دوره از مسابقات نمایش قابل قبولی داشته باشد و با کسب این تساوی جمع امتیازات خود را به عدد شش برساند.

در ابتدای این بازی این تیم نگین اشترانکوه بود که بازی را هجومی آغاز و توانست حملات زیادی را بر روی دروازه تیم شهرداری سیرجان داشته باشد و این حملات با بدشانسی مهاجمان هدر رفته و نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بارش شدید باران در نیمه دوم از کیفیت این بازی کاسته و شرایط جوی در روند بازی بسیار اثرگذار بود و در شرایطی که نماینده فوتبال بانوان سیرجان از کسب یک امتیاز در بازی خارج از خانه راضی به نظر می‌رسید سعی در حفظ نتیجه داشته و حملات تیم فوتبال نگین اشترانکوه راه به جایی نداشت و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم شهرداری سیرجان با یک امتیاز لرستان را ترک می‌کند.

نماینده فوتبال بانوان لرستان باید برای برگزاری دیدار بعدی خود مقابل شهرداری نجف‌آباد در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به استان اصفهان سفر کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار