حضور مربی ووشوی چین در کرمانشاه/ در لیگ یک تیمداری می کنیم

رئیس هیئت ووشوی کرمانشاه از حضور یک مربی درجه یک ووشوی چین در کرمانشاه ظرف دو ماه آینده برای آموزش ورزشکاران مرد و مربیان مرد و زن استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 01 November 2015
رئیس هیئت ووشوی کرمانشاه از حضور یک مربی درجه یک ووشوی چین در کرمانشاه ظرف دو ماه آینده برای آموزش ورزشکاران مرد و مربیان مرد و زن استان خبر داد.

سید رامین موذنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از چند ماه پیش و برای ارتقای وضعیت ووشوی استان تصمیم به جذب یک مربی چینی درجه یک گرفتیم و طبق رایزنی های انجام گرفته با مسئولان فدراسیون قرار شده این مربی تا دو ماه آینده به کرمانشاه آمده و کار هدایت تیم های آقایان استان در رده های سنی مختلف را برعهده بگیرد.

وی یادآور شد: چندی پیش یک مربی از سوی انجمن ووشوی چین به فدراسیون ایران برای حضور در کرمانشاه معرفی شده بود که مورد موافقت مسئولان فدراسیون کشورمان قرار نگرفت چرا که به دنبال مربی بهتری بودند.

موذنی خاطرنشان کرد: حضور مربی طراز اول چینی در کرمانشاه می تواند باعث تقویت هرچه بهتر این رشته در استان شود و مطمئنا در آینده تیم های آقایان کرمانشاه حرف های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.

رئیس هیئت ووشوی استان کرمانشاه در ادامه از شرکت تیم هیئت ووشوی استان در مسابقات فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از 14 آبان ماه و در دور گروه چهار تیمی برگزار می شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن تیم هیئت ووشوی کرمانشاه در گروه دوم مسابقات گفت: تیم کرمانشاه با تیم های شهرداری دامغان، شهید باکری تهران و هیئت خراسان رضوی همگروه شده و باید مسابقات خود را برابر این حریفان برگزار کند.

موذنی در پایان و با بیان اینکه مسابقات به صورت متمرکز و هفتگی در آکادمی ووشوی تهران برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد تا تیم کرمانشاه که با نفرات بومی و جوان خود در مسابقات حاضر شده بتواند نتایج قابل قبولی را کسب نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار