خدمات شرکت واحد اتوبوسراني پاسخگوي نيازهاي فعلي کلانشهر تبريز نيست

حمل و نقل عمومي يک موضوع کاملا تخصصي بوده که بايد با رويکرد علمي و بهره گيري از افراد متخصص و توانمند در بهبود و ارتقاء وضعيت فعلي تلاش کرد.
کد خبر: ۱۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ 09 March 2015

 رئيس کميسيون حمل و نقل و خدمات شهري شوراي اسلامي شهر تبريز گفت: عليرغم توسعه کمي وکيفي ناوگان اتوبوسراني تبريز در سالهاي گذشته، در وضعيت فعلي خدمات شرکت واحد اتوبوسراني پاسخگوي نيازهاي فعلي کلانشهر تبريز نيست.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز ، جلسه کميسيون خدمات شهري و حمل و نقل عمومي شوراي اسلامي کلانشهر تبريز به منظور بررسي عملکرد ، نيازها ،چالشها وتعيين استراتژي سال 94 شرکت واحد اتوبوسراني با حضور رئيس ، اعضا ، معاون حمل و نقل ، مدير عامل شرکت واحد و کارشناسان در محل ساختمان مرکزي شرکت واحد اتوبوسراني تشکيل گرديد.

وي افزود: عليرغم توسعه کمي وکيفي ناوگان اتوبوسراني در سالهاي گذشته، شاهد کاستيها بوده و در وضعيت فعلي خدمات شرکت واحد اتوبوسراني پاسخگوي نيازهاي فعلي کلانشهر تبريز نيست

دکتر شيري آذر تصريح کرد: حمل و نقل عمومي يک موضوع کاملا تخصصي بوده که بايد با رويکرد علمي و بهره گيري از افراد متخصص و توانمند در بهبود و ارتقاء وضعيت فعلي تلاش کرد.

رئيس کميسيون حمل و نقل و خدمات شهري شوراي اسلامي کلانشهر تبريز با انتقاد به عدم تحقق بودجه در بخش تامين وخريد اتوبوس جديد بويژه نوسازي ناوگان در سال 93  تاکيد کرد تکليف و تعهد مديران حمل ونقل براساس بودجه سال 94 اين خواهد بود که با تامين و خريد اتوبوسهاي جديد ، نوسازي و تامين قطعات ناوگان اتوبوسراني، کاستيهاي سالهاي گذشته را جبران نمايند.

دکتر حبيب شيري آذر، وضعيت فعلي تاسيسات حمل و نقل عمومي بويژه سايه بانها ي جديد اجرا شده در مسير BRT را مطلوب ندانسته و تصريح کرد: سايه بانهاي جديد در سامانه تندرو نارضايتي شهروندان و مسافران اين مسير را به همراه داشته که خريد و تعبيه صندليهاي جديد به سايه بانها تا حدودي انتظارات شهروندان را تامين کرده و  بايد تلاش کرد با اصلاح کاستيها، سايه بانهاي مذکور به محور راحتي وآسايش مسافران تبديل گردد.

وي با اشاره به عدم وجود پايانه هاي استاندارد در کلانشهرتبريز تاکيد کرد احداث پايانه هاي مسافري براي ناوگان اتوبوسراني بسيار مهم و ضروري است و دراين زمينه حمايتهاي بيش از پيش اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر و تلاش مديران شهري در رفع اين نقيصه اجتناب ناپذيراست.

رئيس کميسيون حمل و نقل وخدمات شهري شوراي اسلامي توجه به مناطق کم برخودار درکلاشهر تبريز  را يکي از وظايف اصلي مديران شهري عنوان کرد و افزود ما به عنوان خدمتگذاران مردم بايد تلاش کنيم خدمات اتوبوسراني، شاخص رضايت مندي شهروندان عزيز در اين مناطق با بهره گيري از اتوبوسهاي جديد افزايش يابد.

دکتر شيري آذر در بخش ديگري از سخنان خود، ارتقاء امور رفاهي کارکنان اتوبوسراني را يکي از دغدغه  مهم اعضاي محترم کميسيون حمل  و نقل و خدمات شهري و ساير عزيزان عضو شوراي اسلامي شهر خواند و افزود از هر طرح ولايحه اي که امور رفاهي کارکنان معزز شرکت واحد اتوبوسراني را تامين و افزايش دهد حمايت ميکنيم و آماده بررسي هرگونه پيشنهاد ها و تصويب آن دراين زمينه مي باشيم.

شيري آذر طي سخناني از تلاشهاي مديران ، مسئولين ، کارکنان بويژه رانندگان ناوگان اتوبوسراني که شبانه روزي در جهت ارائه خدمات به شهروندان تبريزي زحمات طاقت فرسايي را متحمل هستند صميمانه تشکر وقدرداني کرد.

.گفتني است در ابتداي اين جلسه گزارش عملکرد از سوي مدير عامل شرکت واحد اتوبوسراني ارائه گرديد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار