جبهه مقاومت منطقه نباید متزلزل شود

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: نباید جبهه مقاومت در منطقه تضعیف شده و یا نسبت به پایین آمدن توانمندی آنها حرکت‌های سوئی انجام شود.
کد خبر: ۱۲۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 31 October 2015

حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: شالوده جبهه مقاومت بر اساس فرهنگ عاشورای با تاسی از جمهوری اسلامی ایران و قدرت بی‌نظیر ما در منطقه اتفاق افتاده است به طوری که این حرکت خون تازه‌ای را در رگ‌های کشورهای منطقه و جبهه مقاومت به وجود آورده است.

وی یادآور شد: نباید جبهه مقاومت در منطقه تضعیف شده و یا نسبت به پایین آمدن توانمندی آنها حرکت‌های سوئی انجام شود.

وی به نشست اخیر وین در باب تحولات و مسائل سوریه اشاره کرد و گفت: آمریکا تلاش می‌کند به هر شکل ممکن با شیطنت‌های مختلف جبهه مقاومت را با سردمداری جمهوری اسلامی ایران در منطقه بشکند اما نباید اجازه داد تا اهداف خبیث آمریکا در منطقه برای رسیدن به مطامعش محقق شود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی ضرورت تقویت جبهه مقاومت را به رغم همه شیطنت‌ها و کارشکنی‌های منطقه‌ای و جهانی بیان کرد و ادامه داد: خباثت آمریکا در این ماجراها اظهرالشمس است و همه می‌دانند که آمریکا در منطقه خاورمیانه دنبال چه اهدافی است به طوری که وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا به صراحت اعلام کرد که ما درصدد حفظ منافع اقتصادی، سیاسی و بیشتر از همه به ثمر نشستن اهداف توطئه‌آمیز فرهنگی‌مان هستیم تا در یک تغییر رویکرد جوانان و نوجوانان منطقه را به سوی خواسته‌های خودمان جلب کنیم.

برومند این اظهارات شفاف و روشن را زنگ خطر و هشدار برای همه ما در آگاهی و بصیرت بیشتر و رسیدن به شرایط مطلوب‌تر توصیف کرد و ادامه داد: آنچه که در این وضعیت برای همه ما مهم، اساسی و ضروری به نظر می‌رسد برخی اقدامات پیشگیرانه در خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی است که قطعا ره‌آورد آن حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و ارزش‌های متعالی آن است.

وی با اشاره به نزدیکی یوم‌الله 13 آبان روز اعلام نفرت ایران از اهریمن روزگار تصریح کرد: ما در 13 آبان پاسخی رسا به همه یاوه‌گویان سران مستکبر و شیطانی آمریکا خواهیم داد و ثابت می‌کنیم که این انقلاب در این 36 سال از اهداف آرمانی خود که حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با خصم دون بوده است هیچ وقت منحرف نشده و یا در مسیری دیگر قرار نگرفته است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی شیطنت‌های آمریکا را در منطقه اظهرالشمس اعلام کرد و یادآور شد: تا زمانی که انقلاب اسلامی در مسیر آرمانی خود گام بر می‌دارد هیچ ترس و واهمه‌ای از این شیطنت‌ها ندارد.

برومند گفت: با این کارشکنی‌هایی که آمریکا آغاز کرده است ما هرگز نمی‌توانیم در رسیدن به اهداف برجام امیدوارانه به پیگیری مسائل و موضوعات عمل کنیم بلکه بهتر است در یک شرایط مطلوب‌تر و مناسب‌تر بتوانیم در برابر همه کارشکنی‌های آمریکا و برخی از همدستان منطقه‌ای او اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار