فعالیت 60 باشگاه پرورش اندام در استان بوشهر

معاون امور وزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: 60 باشگاه بدن سازی و پرورش اندام در این استان فعال است که 23 باشگاه آن درمرکز استان قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 28 October 2015
تابناک بوشهر: موسی کشتکار افزود: درهر یک از شهرستان های استان بوشهر نیز پنج باشگاه بدن سازی و پرورش اندام وجود دارد.

وی بیان کرد: باشگاه های بدن سازی در فعالیت های خود باید نگاهی سلامت محور و ورزشی داشته باشند و تنها نباید به درآمدزایی تمرکز کنند.

کشتکار اضافه کرد: باشگاه های بدن سازی که فعالیت خود در چارچوب قانون انجام دهند از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به عنوان باشگاه سالم به شهروندان معرفی خواهند شد که این امر با جذب بیشتر ورزشکار برای آنها همراه خواهد شد.

معاون امور وزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در برخی موارد مشاهد شده در نبود نظارت لازم بر فعالیت باشگاه ها داروهایی مورد استفاده ورزشکاران قرار گرفته است که روح و روان آنها را به مخاطره انداخته است.

کشتکار یادآورشد: باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام با عرضه و تجویز مکمل های غذایی استاندارد علاوه بر تضمین سلامت مخاطبان به اعتماد سازی نسبت به باشگاه خود کنند.

وی اضافه کرد: با گرایش فراوان جوانان به فعالیت در باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام فعالیت در این حوزه نیازمند نگاهی جامع و همراه با سلامت محوری است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار