جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) خبر داد

سپاه امام صادق آماده خدمت‌ به زائران اربعین

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: تمام امکانات خود را برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین بسیج می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 27 October 2015
تابناک بوشهر: حمید خرمدل صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد اربعین سپاه استان بوشهر گفت: سپاه امام صادق(ع) تمام امکانات خود را برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرکز استان، شهرستان‌ها و استان خوزستان بسیج می‌کند.

 وی بیان کرد: این سپاه در دو بخش قبل و بعد از اربعین حسینی و در مسیر حرکت زائرین هم استانی به ارائه خدمات اسکان و پذیرایی می‌پردازد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) با بیان اینکه سپاه هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص ثبت‌نام و اعزام زائرین اربعین حسینی ندارد و ثبت‌نام زائرین باید از طریق سامانه سماح وابسته به سازمان حج و زیارت صورت پذیرد، افزود: ما فقط در زمینهٔ خدمات‌رسانی به زائرین در بحث اسکان و پذیرایی آنان در طول مسیر به فعالیت می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: اردوگاه فاطمه الزهراء(س) سپاه امام صادق(ع) واقع در منطقه عملیاتی مارد در کیلومتر 10 اتوبان آبادان - اهواز آماده اسکان، استراحت شبانه و پذیرایی زائرین هم استانی است.

خرمدل گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سپاه استان با ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در مرز خرمشهر و همچنین راه‌اندازی موکب‌های متعدد در کشور عراق به زائرین هم استانی و کشور خدمات‌رسانی می‌کند.

وی به جایگاه ویژه زائرین امام حسین(ع) در احادیث و روایات معصومین(ع) اشاره کرد و گفت: قطعاً خدمت‌رسانی به این زائرین نیز از جایگاه خاصی برخوردار خواهد بود و سپاه پاسداران با این نیت وارد عرصه خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) در ادامه اضافه کرد: طبق ابلاغ ستاد اربعین حسینی کل سپاه، اردوگاه شهید باکری سپاه مستقر در خرمشهر نیز آماده اسکان و پذیرایی 100 هزار نفر از زائرین سراسر کشور است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار