مدیرکل راه و شهرسازی سمنان:

اراضی طرح نهضت ملی مسکن در گرمسار به زودی تأمین می‌شود

سمنان- «تابناک» - مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان یکی از مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمسار را تأمین نشدن اراضی برای واگذاری در شهرستان دانست و گفت: به‌زودی تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در گرمسار اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱ 21 September 2024

اراضی طرح نهضت ملی مسکن در گرمسار به زودی تأمین می‌شود

سید محمد حسینی طباطبایی در گفتگو با «تابناک» سمنان، با بیان اینکه مشکل این شهرستان با الحاق زمین به اراضی شهری رفع خواهد شد، افزود: با الحاق برخی از زمین ها، چون تعاونی‌های مسکن مشکل در این شهرستان مرتفع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در سایت مسکونی "لجران" ۴۸ واحد ویلایی با پیشرفت فیزیکی ۴۴ درصد در حال ساخت است و در روستای "فرور" ۳۷۹ قطعه زمین برای واگذاری در قالب طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد، ابراز داشت: از این تعداد با وجود شرایط یک هزار و ۲۰۰ قطعه کسری وجود دارد. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با تأکید بر اینکه درحال‌حاضر توافقاتی با اشخاص در بحث الحاق اراضی در شهر گرمسار انجام‌شده است، اظهار داشت: به‌زودی تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در گرمسار رفع خواهد شد. 
طباطبایی با اشاره به اینکه با شهرداری گرمسار نیز تعاملات خوبی صورت‌گرفته است، اعلام داشت: در بخش تقاطع‌های بین شهری نیز تقاطع آرادان در مراحل پایانی و تقاطع شهر ایوانکی نیز در مرحله مطالعه برای اجرا قرار دارد. 
وی با بیان اینکه در شهرستان گرمسار یک هزار و ۲۰۰ متقاضی چهارشرط وجود دارد، عنوان داشت: اراضی چهار طرف گرمسار مزروعی بوده و ما با مالکان شخصی اراضی توافق کرده تا با بردن این اراضی به کمیته شورای معماری و تغییر کاربری آن را به اراضی شهری الحاق کنیم.
همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بیان داشت: توافقات اولیه جهت تأمین اراضی نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمسار صورت‌گرفته است که جزئیات آن به‌محض نهایی شدن موضوع موضوع اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار