۲۳ شرکت خدمات زیارتی در خراسان شمالی فعال هستند

خراسان شمالی-«تابناک»-سرپرست سازمان حج و زیارت خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی از جمله استان‌هایی است که مجری اعزام عتبات عالیات محسوب می‌شود و در حال حاضر ۳ شرکت در خراسان شمالی این مهم را انجام می‌دهند. 
کد خبر: ۱۱۸۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷ 19 September 2024

علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی، با اشاره به وضعیت اعزام زائران حج عمره استان اظهار داشت: نخستین کاروان از خراسان شمالی جهت برپایی حج و عمره عازم عربستان شدند. 

وی با بیان اینکه پرواز این کاروان ۸۰ نفره ر امروز از فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد انجام می‌شود افزود: این کاروان که متعلق به شهرستان بجنورد است ۸۰ نفره بوده و عصر امروز ساعت ۱۷ پرواز خود را از فرودگاه مشهد به مقصد جد انجام می‌دهند. 

سرپرست سازمان حج و زیارت خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: اعضای این کاروان را زائرانی که در سال گذشته ثبت نام خود را نهایی کرده اما به دلایل نقص فنی رواز آنان انجام نشد، تشکیل می‌دهند و اعزام بعدی کاروان حج عمره در هفته اول مهر ماه انجام می‌شود که متعلق به شهرستان اسفراین است.

کاظمی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر در خراسان شمالی ۲۳ شرکت زیارتی فعال هستند افزود: خراسان شمالی از جمله استان‌هایی است که مجری اعزام عتبات عالیات محسوب می‌شود و در حال حاضر ۳ شرکت در خراسان شمالی این مهم را انجام می‌دهند. 

سرپرست سازمان حج و زیارت خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: در حالی خراسان شمالی مجری برگزاری و اعزام زائران به عتبات عالیات کشور عراق است که استان‌های همجوار همچون سمنان و گلستان زائرات خود را از طریق خراسان شمالی به عتبات اعزام می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار