تسریع بهبود نقاط حادثه خیز وضعیت جاده‌های آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده از نقاط حادثه خیز جاده‌های استان تسریع بهبود این نقاط در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ 15 September 2024
به گزارش سایت خبری تابناک از ارومیه، یاسر رهبردین در جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به وضعیتجاده‌های استان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های که در جهت بهبود وضعیت جاده‌ها طراحی شده، باید پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.
وی افزود: با اجرای بدون نقص این پروژه‌ها و بررسی دقیق نقاط قوت و ضعف آنها سبب کاهش سوانح رانندگی در جاده‌های استان می‌شوند.
رهبردین گفت: مهمترین هدف از اجرای این پروژه‌ها حفظ امنیت و جان مردم در جاده‌های استان است تا سوانح رانندگی را به کمترین میزان برسانیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی از پروژه‌های عمرانی استان، از جمله چند تقاطع در ارومیه، از برنامه‌ریزی‌های زمان‌بندی شده عقب مانده‌اند و لازم است پیمانکاران با جدیت بیشتری در جهت تسریع اجرای این پروژه‌ها و رفع گره‌های ترافیکی تلاش کنند.
وی افزود: دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی اوضاع خوبی ندارند و باید در نصب و راه‌اندازی این دوربین‌ها به خصوص در شهر‌های ارومیه، خوی، مهاباد و میاندوآب بیشتر نصب و راه اندازی شود.
رهبردین با اشاره به نارضایتی‌های شهروندان از وضعیت جمع‌آوری زباله در ارومیه، بیان کرد: شهرداری ارومیه باید اقدامات مربوط به تخلیه به‌موقع سطل‌های زباله و بازگرداندن آنها به محل‌های مشخص شده را با دقت بیشتری انجام دهد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: سهم بالای عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت، ضرورت ایمن‌سازی معابر و نصب پل‌های عابر پیاده باید در دستور کار باشد.
اشتراک گذاری
آخرین اخبار