ریس آموزش و پرورش گچساران در نشست با خبرنگاران:

استخدام ۱۴۰معلم در آموزش پرورش گچساران

ریس آموزش و پرورش گچساران در نشست با خبرنگاران گفت:از سال ۱۴۰۱تاکنون ۷۰درصد از مدارس شهرستان شامل ۱۲مدرسه و یک مجتمع فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱۱۱میلیارد تومان تجهیز و تکمیل شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲ 13 September 2024
استخدام ۱۴۰معلم در آموزش پرورش گچساران

به گزارش تابناک از گچساران،ریس آموزش و پرورش گچساران در نشست با خبرنگاران گفت:از سال ۱۴۰۱تاکنون ۷۰درصد از مدارس شهرستان شامل ۱۲مدرسه و یک مجتمع فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱۱۱میلیارد تومان تجهیز و تکمیل شد.
قیطاسی افزود: در تعامل با شرکت نفت و گاز گچساران تمامی مدارس حوزه نفت بهسازی و بازسازی مجدد شد.
وی بیان داشت:یکی از الویت های ما برای کار توجه و تکمیل زیر ساخت و تجهیزات مدارس روستایی و محلات شهرستان بود که در این راستا از ظرفیت خیرین ،نوسازی و کانون قلم چی استفاده شد.
قیطاسی یاد آورد شد: ۸۰درصد از مدارس شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد تومان به سیستم سرمایشی،گرمایشی و آزمایشگاهی مجهز شده است.
وی خاطرنشان کرد : خوشبختانه ۶۰درصد از مدارس شهرستان و ۲۰درصد مدارس روستایی به سیستم هوشمند متصل می باشد.
قیطاسی از کسب ۲۲مقام قهرمانی ورزش توسط دانش آموزان شهرستان خبر داد و تصریح کرد:از سال ۱۴۰۱,تاکنون ۳۳چمن مصنوعی در مدارس گچساران با اعتبار هر یک ۵۰۰میلیون تومان نصب شده است.
وی همچنین از افتتاح استخر شهدای دانش آموزی در ۲۲بهمن امسال خبر داد و گفت:برای اولین بار در استان و شهرستان سالنی در هنرستان به خانه تنیس شهدای دانش آموزی مجهز و افتتاح شد.
 قیطاسی از کمبود معلم در بعضی از رشته های  مقاطع اول و دوم در شهرستان خبر داد و افزود: در سال جاری ۱۴۰نفر طبق ماده ۲۸قانون استخدام آموزش و پرورش شدند.
وی در مورد کسب رتبه های کنکور سراسری کشور از شهرستان بیان داشت:در مقایسه با سال گذشته رتبه های زیر هزار ۲۷نفر و ورودی دانشگاه فرهنگیان ۳۷نفر بوده است.
قیطاسی از آمادگی کامل اداره آموزش و پرورش در بخش تجهیزات ،زیر ساخت ها و ابلاغ مدیران شهرستان گچساران برای بازگشایی مدارس در اول مهر خبر داد و یادآور شد:امسال ۲۳۶مدرسه  با ۸۰۰کلاس درسی ،۲۶هزارو ۱۵۲دانش آموز که ۲هزار ۱۱۷نفر از آنها کلاس اولی هستند شروع خواهد شد.
 وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار از سال گذشته به کلیه آموزگاران و دبیران برتر که تجربه بالایی در تدریس دارند ابلاغ شده که به صورت اجباری ۱۲ساعت در مدارس عادی و ۱۲ساعت هم در مدارس نمونه و هیت امنایی تدریس کنند.
ریس آموزش و پرورش گچساران از کسب رتبه های برتر دانش آموزی  در حوزه آموزشی و علمی کشور و استان خبر داد و گفت:کسب رتبه اول کشوری در بحث نوجوانان خوارزمی،کسب رتبه اول کشوری در جشنواره نوآوری تدریس کشوری،کسب رتبه اول استان در مسابقات علمی در دو سال پیاپی،کسب رتبه برتر استانی در ایجاد توازن رشته ای،رتبه چهارم کشوری در تولید گیاهان دارویی و طرح دوخت مغنعه ،کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره الف تا از جمله افتخار آفرینی دانش آموزان این شهرستان می باشد.

وی افزود: برای اولین بار از قبل انقلاب تاکنون در روستای خربل مدرسه ای با اعتبار ۴۵۰میلیون تومان با کمک خیرین ساخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار