سارق مغازه‌های قم در دام پلیس/ دستگیری سارقان شیرآلات سازمان آتش‌نشانی

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری سارق مغازه‌ها توسط مأموران کلانتری ۱۹ و اعتراف سارق به ۲۱ فقره سرقت خبر داد. جانشین فرماندهی انتظامی استان قم نیز از شناسایی و دستگیری سارقان شیرآلات سازمان آتش‌نشانی و کشف ۲۰ فقره سرقت در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۶ 28 August 2024

به گزارش تابناک قم، امیر مختاری اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد مغازه در سطح استان قم که باعث ایجاد جو ناامنی برای کاسبان محل شده بود، باعث شد تا موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۹ فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گیرد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیسی مشخص شد سارق با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری "پراید هاچ بک" اقدام به سرقت می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت سارق شناسایی و طی یک عملیات تعقیب و گریز در سطح شهر دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

مختاری ادامه داد: در بازجویی‌های پلیسی به‌عمل‌آمده متهم به ۲۱ فقره سرقت مغازه در سطح استان اعتراف کرد.

دستگیری سارقان شیرآلات سازمان آتش‌نشانی قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم نیز از شناسایی و دستگیری سارقان شیرآلات سازمان آتش‌نشانی و کشف ۲۰ فقره سرقت در استان خبر داد.

منوچهر نصیری اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت‌های شیرآلات سازمان آتش‌نشانی در سطح شهر مقدس قم باتوجه‌به ایجاد جو ناامنی و احساس تهدید خطر عموم شهروندان در صورت بروز آتش‌سوزی و نیاز به آتش‌نشانی، بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت. 

وی افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان ۲ نفر بوده که اعتیاد به مواد مخدر داشتند و اقدام به سرقت شیرآلات سازمان آتش‌نشانی در سطح استان می‌کردند.

نصیری ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی استان هویت ۲ نفر از سارقان شناسایی و پس از کسب هماهنگی با مقام قضائی استان طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل و یک دستگاه موتورسیکلت هوندا نیز از سارقان کشف و توقیف شد. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: سارقان در بازجویی‌های فنی پلیسی، به ۲۰ فقره سرقت شیرآلات سازمان آتش‌نشانی در سطح استان اعتراف کردند.

وی اعلام کرد: در ادامه مأموران موفق شدند ۲ نفر مال‌خر اموال مسروقه را نیز شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار