ایزوایکو معطر به عطر بهشتی حرم مطهر امام رضا (ع)

تابناک هرمزگان- همزمان با دهه کرامت و درآستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع)؛ کارکنان ایزوایکو میزبان و خادم کاروانی مقدس متشکل از خادمان حرم مطهر رضوی و حاملان پرچم متبرک حرم مطهر امام هشتم شیعیان بودند.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ 19 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//با ورود خادمین حرم مطهر رضوی، فضای ایزوایکو آکنده از ذکر و یاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) شد و کارکنان با استقبال گرم از این حضور معنوی خادمین و پرچم گردانی، به اظهار ارادت به امام رضا (ع) پرداخته و نجوای درونی خود را با امام رافت و مهربانی در میان گذاشتند.

 

کارکنان ایزوایکو با حضور در سالن همایش این مجتمع از پرچم مبارک حرم رضوی استقبال و خادمان پرچم سبز رنگ مبارک بارگاه مقدس حضرت امام رضا(ع) را که به عنوان تحفه‌ای از سرزمین میزبان امام رئوف به همراه داشتند، در میان حاضرین به گردش درآورده و حضار نیز به ترتیب برخاسته و به نشانه عرض ارادت دست به سینه در برابرش تعظیم می‌کردند و همزمان با زیارت پرچم توسط کارکنان، مداح کاروان با نوای دلنشین خود دلهای مؤمنان را به بارگاه ملکوتی حضرت شمس الشموس(ع) گره زد.

در ادامه مراسم حجت الاسلم والمسلمین حاج آقا نژاد محمد روحانی کاروان با اشاره به روایت تنها دستی که پیامبر عظیم الشأن اسلام بر آن بوسه زد دست کارگر بود افزود خوشحالم که امروز در جمع صمیمی شما جهادگران عرصه اقتصاد هستم.


حاج آقا نژاد محمد ضمن بازگو کردن روایتهایی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص اهمیت کارهای کوچک برای تحقق کارهای بزرگ افزود؛ اگر هرکسی خودش کار خودش را انجام دهد و درمقابل کوچکترین کارها مسئولیت پذیر باشد بخش عظیمی از مشکلات موجود حل میشود و این کاری بود که حضرت محمد (ص) و یارانش در شعب ابیطالب انجام داده و نتیجه گرفتند.

در پایان این مراسم به قید قرعه به تعدادی از حاضرین جوایز سفر زیارتی کربلای معلی و مشهد مقدس اعطا شد.

گفتنی است پس از پایان مراسم در سالن همایش، کاروان خادمین حضرت امام رضا (ع) به همراه پرچم متبرک حضرت بازدیدی از بخش های مختلف مجتمع انجام دادند تا ضمن متبرک سازی کامل فضای مجتمع ایزوایکو از نزدیک پروژه های جاری ایزوایکو را بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار