دیدارتیم‌مدیریت‌شهری‌ازهیئت‌انصارالحسین(ع)

تابناک: شهردار اصفهان به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر در هیئت انصارالحسین (ع) موسسه فرهنگی شهید مظلوم دکتر بهشتی(ره) حضور پیدا کردند و از نزدیک با روند برگزاری این برنامه آشنا شدند.
کد خبر: ۱۱۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴ 23 October 2015
به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهید بهشتی (ره)، شهردار اصفهان به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر در هیئت انصارالحسین (ع) موسسه فرهنگی شهید مظلوم دکتر بهشتی(ره) حضور پیدا کردند و از نزدیک با روند برگزاری این برنامه آشنا شدند.

اعضای تیم مدیریت شهر اصفهان در این بازدید ضمن شرکت در مراسم عزاداری، از تک تک برنامه های هیئت دیدن کردند.
محمد رضا نادالاصلی، ریس هیات مدیره موسسه شهید بهشتی(ره) در این دیدار به تشریح برنامه ها برای شهردار و اعضای شورای شهر پرداخت.
شهردار اصفهان: در زمینه های مختلف یاور مجموعه های انقلابی، اصیل و مردمی هستیم

مهدی جمالی نژاد، شهردار اصفهانبا ابراز خرسندی از کیفیت برنامه های مجموعه بهشتی اعلام آمادگی کرد شهرداریدر زمینه های مختلف یار و همراه مجموعه های انقلابی، اصیل و مردمی همچون موسسه شهید بهشتی (ره) است.
وی همچنین با تاکید برظرفیت گسترده اصفهان در زمینه های مختلف عنوان داشت: شهر جهانی اصفهان در کلیه زمینه های فرهنگی و مذهبی پتانسیل و توان خوبی دارد که باید مورد استفاده قرار گرفته و فعال شود.

رضا امینی، رئیس شورای اسلامی شهر نیز فعالیت های مجموعه شهید بهشتی(ره) را مفید و موثر عنوان کرد و گفت: تلاش شورای اسلامی شهر اصفهان در راستای همراهی و همکاری با تمام مجموعه های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و از همین رو مدیریت شهر در این دوره بهمسائل فرهنگی و مذهبی توجه ویژه ای دارد.

در حاشیه این دیدار، محمد مهدی سموعی، معاون موسسه شهید بهشتی(ره) با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این موسسه اظهار داشت: امروز با توکل بر خدا و بهره گیری از تفکرات شهید مظلوم بهشتی (ره)، در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قرار داریم و به پشتیبانی و راهنمایی نسل اول مجموعه که به نوعی موسسان مجموعه فرهنگی شهید بهشتی(ره) به عنوان یکی از مجموعه های جریان ساز شهر و کشور به حساب آمده و در حال مبارزه در عرصه جنگ نرم قرار داریم.

سموعی افزود: یکی از اهداف مجموعه فرهنگی شهید بهشتیکادرسازی در مباحث مختلف برای نظام اسلامی بوده که خوشبختانه در این راستا گام های خوبی برداشته شده است.

در این دیدار تیم مدیریت شهری متشکل از شهردار اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر و سایر روسا کمیسیون ها و اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند و از نزدیک با برنامه های مجموعه شهید بهشتی آشنا شدند.

شایان ذکر است، پس از شرکت در مراسم عزاداری رئیساعضای تیم مدیریت شهری از امکاناتو ساختمان شماره دو موسسه شهید بهشتی(ره) "حسینیه انصار الحسین" و مهدکودک و هیئت نوجوانان مجموعه بازدید کردند و پیشنهادات و نظراتی را در این باره مطرح کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار